انتشار فراخوان بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر استان تهران

فراخوان بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر استان تهران با هدف شناسایی جوانان مستعد، به کارگیری تجربه‌های ارزشمند پیشکسوتان تئاتر استان، رشد و ارتقای فرهنگ و هنر شکوهمند ایرانی و نیز ایجاد امید و نشاط در جامعه منتشر شد.

به گزارش ستاد خبری هشتمین جشنواره تئاتر استان تهران، این رویداد هنری در دو بخش مسابقه تئاتر صحنه‌ای و مسابقه تئاتر خیابانی ویژه گروه‌های شهرستان‌های استان تهران در آذرماه امسال برگزار خواهد شد.

بر اساس این فراخوان، اولویت‌های موضوعی  بیست‌وهشتمین  دوره از جشنواره تئاتر استان تهران عدالت ـ سبک زندگی ایرانی، جهاد تبیین و ضرورت آن در این مقطع تاریخی، قهرمانان و اسطوره‌های ملی ایرانی، شناخت و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی (برخوردها و بازخوردها)، ضرورت وحدت و یکپارچگی ملی و قومی و ایثار اجتماعی خواهد بود و علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد هنری می‌توانند از 10 مهرتا 8 آبان 1402 با مراجعه به درگاه این جشنواره به نشانی .namayeshi.tehran@gmail.com نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

طبق ضوابط تعیین‌شده انتخاب آثار (بازبینی) به شکل اجرای زنده خواهد بود اما در صورت تمایل گروه‌ها می‌توانند از زمان انتشار فراخوان پوشه تصویری نمایش خود را همراه با مستندات اجرای عمومی به دبیرخانه ارائه کنند. بر اساس گاه‌شمار جشنواره بازبینی آثار از 11 تا 19 آبان ماه انجام می‌شود.

گفتنی است به زودی دبیر جشنواره با حکم سرپرست اداره کل فرهنگ استان تهران معرفی خواهد شد.

بیست‌وهشتمین دوره از جشنواره تئاتر استان تهران از 1 تا 6 آذرماه 1402 برگزار خواهد شد.

امتیاز دهید