«تهران عاشق» رونمایی شد

کتاب «تهران عاشق»، مجموعه ترانه‌های سجاد عزیزی آرام با حضور جمعی از هنرمندان موسیقی در کاخ ملت مجموعه فرهنگی سعدآباد برگزار شد.

به گزارش هنردستان ،ماه‌نشست «در آستانه» به همت کانون ادبی زمستان، در کاخ ملت مجموعه فرهنگی سعدآباد برگزار و در این مراسم کتاب «تهران عاشق» از سجاد عزیزی آرام رونمایی شد.

عزیزی آرام درباره کتاب «تهران عاشق» اظهارداشت: این کتاب را مدیون محمدرضا چراغعلی هستم، نام آن پیشتر اسم آلبومی با صدای محمد معتمدی بود.

وی گفت: دومین اثری که با چراغعلی منتشر کردیم، «پناه آخر» بود که محمد معتمدی آن را اجرا کرد و قرار شد همکاریمان ادامه یابد. ما ۹ قطعه را ساختیم که امروز این آلبوم با نام «تهران عاشق» پیوست این کتاب است.

این ترانه‌سرا افزود: این مجموعه ترانه‌ها را گردآوری کردم تا در مجموعه‌ای خاص منتشر کنم؛ و حالا «تهران عاشق» سومین مجموعه من است که منتشر شده است. آلبوم «پاییز بعد از تو» با صدای حمید غلامعلی نیز همراه این کتاب است. تعداد محدودی از این آلبوم امروز منتشر شده و مابقی به زودی منتشر می‌شود.

عزیزی آرام بیان کرد: کتاب «تهران عاشق» ترانه‌های دیگر من که با صدای خوانندگانی همچون مهدی یغمایی، محمدرضا عیوضی، کاوه آفاق، مهدی مقدم، امیرعباس گلاب و چنگیز حبیبیان اجرا شده بود را دربردارد و اثری که با انوشیروان روحانی تولید شده نیز در این کتاب موجود است.

وی گفت: تهران شهری است که ارزش عاشق بودن دارد و امیدوارم با خواندن ترانه‌های این کتاب لذت ببرید.

سیدحسین علوی مدیر کاخ سعدآباد نیز در این مراسم اظهارداشت: یک دهه است در سالن سینما کاخ ملت مجموعه فرهنگی سعدآباد برنامه‌ای برگزار نشده است. امیدواریم چراغ اینجا با برنامه‌های فرهنگی روشن باشد و مفتخر به میزبانی از فرهنگ دوستان باشیم‌. افتخار می‌کنم خدمت شما هستم.

محمد معتمدی، مهدی یغمایی، قاسم افشار، حمید غلامعلی و چنگیز حبیبیان در این مراسم قطعاتی را با پیانونوازی محمدرضا چراغلی، فرنود افشار و علی فرهنگی اجرا کردند.

بهنام صبوحی. شهرام صارمی، یونس شکرخواه، علیرضا وکیلی‌منش، محمدرضا عیوضی، حسین فاضل، کیان مقدم، دانیال شهرتی و لیلا کردبچه از جمله مهمانان این برنامه بودند.

امتیاز دهید