فیلم کوتاه «آخرین رقص با یوزپلنگ ایرانی» در جشنواره هستریا

فیلم کوتاه «آخرین رقص با یوزپلنگ ایرانی» به نویسندگی،کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا رحمانی با شرکت در دومین جشنواره فیلم‌ هستریا (Histeria International) در پایتخت کاستاریکا ششمین حضور بین‌المللی خود را تجربه کرد.

به گزارش روابط‌عمومی پروژه، ششمین حضور بین‌المللی فیلم کوتاه «آخرین رقص با یوزپلنگ ایرانی» به نویسندگی،کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا رحمانی در دومین جشنواره فیلم‌ هستریا (Histeria International) از تاریخ ۱۸ تا ۲۲ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۶ تا۳۰ مهر ۱۴۰۲) در شهر سن خوزه پایتخت کاستاریکا به نمایش داده می‌شود و برای رقابت بهترین فیلم مورد داوری قرار خواهد گرفت.

این فیلم داستان مردی را روایت می‌کند که در آخرین روز کاری‌اش در بخش تاکسیدرمی موزه حیات‌وحش، پوست یوزپلنگ ایرانی را که در حال انقراض است، تاکسیدرمی می‌کند.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر فیلم‌برداری: عارف نامور، تدوین و صداگذاری: غلامرضا ساغرچیان، بازیگر: حسن محمدطالبی، مدیر تولید: محمد طاهرخانی، جلوه‌های ویژه: شروین ساغرچیان، عکاس: مهدیس رحمانی، ترجمه و زیرنویس: فربد قاسم. پخش بین‌المللی فیلم توسط چهارراه سینما(Cinema 4way)  و به مدیریت سحر ناسوتی انجام می‌شود.

امتیاز دهید