نمایشگاه «لایه‌ها» برگزار می‌شود

نمایشگاه انفرادی«لایه‌ها» شامل آثار غزاله خوشقدم به نام از فردا جمعه ۱۴ مهرماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

به گزارش هنردستان ، مجموعه آثار غزاله خوشقدم به نام «لایه‌ها» از تاریخ جمعه ۱۴ مهر به صورت آنلاین به نمایش درمی‌آید. 

مجموعه‌ی «لایه‌ها» با ۱۲ اثر پرتره از غزاله خوشقدم و نگاهی متفاوت به ظاهر افراد شکل گرفته است. 

غزاله خوشقدم متولد سال ۱۳۷۱ در همدان است. او مدرک کارشناسی ارشد خود در رشته نقاشی را از دانشگاه سوره در سال ۱۴۰۰ دریافت کرده است. همچنین وی در چندین نمایشگاه گروهی با نام‌های «سمفونی نقش‌ها» سال ۱۳۹۵، «انعکاس» سال ۱۳۹۷، «روزنه» سال ۱۳۹۸» در گالری «آوینی» همدان شرکت کرده است. 

اولین نمایشگاه انفرادی از آثار خوشقدم در مرداد ماه سال ۱۴۰۱ در گالری «ٱ» با عنوان «صورت‌های پشت صورت» به نمایش درآمد. 

این هنرمند در توضیح مجموعه‌ی «لایه‌ها» نوشته است:

«مجموعه پیش رو در ادامه‌ی مجموعه‌ی قبلی یعنی «صورت‌های پشت صورت» است. با این تفاوت که در مجموعه حاضر علاوه بر توجه به «درون» که نقطه‌ی اصلی شکل‌گیری مجموعه بود به ظاهر این صورت‌ها نیز توجه شده و در واقع آن‌ها دست خوش تغییر شده‌اند. چهره‌ها دچار بزرگ‌نمایی و اغراق هستند و گویی هر یک خود را در آینه‌ای محدب نظاره می‌کنند و اعضای صورتشان را غیر معمولی‌تر از چهره‌ی واقعی خود می‌بینند یا می‌خواهند به عمد خود را این‌طور ببینند. دیگر غم و تنهایی درونی‌شان نه فقط در عمق وجود که در ظاهر نیز عیان گشته و هویدا شده است. گویی این تنهایی آنقدر بزرگ شده و آنقدر این آدم‌ها در اقیانوس اندوه و دردهای خود شناور بوده‌اند که غمی که متعلق به دنیای درونی آن‌ها و غیر قابل توصیف و تصرف برای دیگران بود را عیان کردند و به این شکل به آن وضعیت صورت ظاهری بخشیدند. » 

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از آثار این نمایشگاه هر روز از تاریخ ۱۴ تا ۲۳ مهر ماه برای بازدید از آثار مجموعه «لایه‌ها» به سایت آرتیبیشن مراجعه کنند.

امتیاز دهید