معرفی اعضای شورای‌عالی تولید انحمن سینمای جوان

هنردستان : اعضای شورای عالی تولید انجمن سینمای جوانان ایران که در دوره جدید مدیریت این انجمن اغاز به‌کار کرده‌اند، معرفی شدند.

به گزارش هنردستان ، هشت نفر از فیلم‌سازان شاخص فیلم کوتاه اعضای این شورا را تشکیل می‌دهند که از ماه‌های پایانی سال گذشته هر هفته طی جلساتی به بررسی و تصویب درخواست‌های سینماگران فیلم کوتاه می‌پردازند.

 

به گزارش هنردستان ، هشت نفر از فیلم‌سازان شاخص فیلم کوتاه اعضای این شورا را تشکیل می‌دهند که از ماه‌های پایانی سال گذشته هر هفته طی جلساتی به بررسی و تصویب درخواست‌های سینماگران فیلم کوتاه می‌پردازند. مجید برزگر، شهرام مکری، آرش رصافی، نیما عباس‌پور، بیژن میرباقری، هادی مقدم‌دوست، مصطفی آل‌احمد و لقمان خالدی، وظیفه سیاست‌گذاری کلان تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران و نظارت بر شوراهای تولید دفاتر را برعهده دارند.

همزمان با آغاز به کار این شورا و با راه‌اندازی مجدد شوراهای تولید در دفاتر پنجاه‌ونه‌گانه انجمن و اختصاص بودجه تولید نیمه‌حرفه‌ای که مستقیماً در اختیار دفاتر قرار گرفته است، هم‌اکنون بیش از ۲۰۰ فیلم کوتاه نیمه‌حرفه‌ای توسط فیلم‌سازان سراسر کشور در مراحل مختلف تولید قرار دارند.

منبع : ایلنا

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »