عرضه مجموعه انیمیشن‌های روز دنیا در تماشاخونه هم‌زمان با روز جهانی کودک

هم‌زمان با روز جهانی کودک در ۱۶ مهرماه ۵ انیمیشن روز دنیا ویژه کودکان با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به گزارش روابط‌عمومی پلتفرم «تماشاخونه»؛ انیمیشن‌های «جیرجیرک و مورچه»،«تاینی‌تون‌ها در دبیرستان لو»،«قهرمانان ماسک‌های طلایی»،«لاکپشت‌های نینجا: شورش جهش‌یافته‌ها» و «اسنوپی تقدیم می‌کند: مارسی بی‌نظیر» با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

انیمیشن ماجراجویانه و خانوادگی «جیرجیرک و مورچه» محصول 2023 کرواسی درباره کت جیرجیرکی است که یک گروه موسیقی دارد و حشرات بی‌خیال را سرگرم می‌کند. او با مورچه‌ای به نام آنتوانت دوست می‌شود که در سرزمین او موسیقی ممنوع و فقط نظم و سخت کوشی پسندیده است. وقتی مورچه خودخواهی آنتوانت را می‌دزدد، کت و دوستانش باید او را نجات دهند. این انیمیشن که امتیاز ۵.۷ را در سایت IMDb به دست آورده به مدت یک ساعت و ۱۸ دقیقه عرضه شده است.

انیمیشن کمدی «تاینی‌تون‌ها در دبیرستان لو» مجموعه انیمیشنی در ژانر ماجراجویی و محصول کشور آمریکا در سال 2022 است. نسلی جدید از شخصیت‌های کارتونی، مجموعه‌ای از ماجراجویی‌ها را آغاز می‌کنند و اصول کمدی را از مربی‌های خود می‌آموزند. این انیمیشن که امتیاز ۶.۵ را در سایت IMDb به دست آورده در ۱۳ قسمت عرضه شده است که در حال حاضر ۶ قسمت از آن در پلتفرم تماشاخونه قابل مشاهده است.

انیمیشن «قهرمانان ماسک‌های طلایی» در ژانر کمدی و ماجراجویانه محصول 2023 آمریکا درباره چارلی، یک یتیم بی‌خانمان آمریکایی است که به طرزی جادویی به سرزمین پادشاهی چینی و باستانی سنکشین گدویی منتقل می‌شود؛ جایی که تیمی از ابر قهرمانان برای دفاع از شهر از دست غارتگری ظالم به کمکش نیاز دارند. چارلی به آن‌ها می‌پیوندد و مخفیانه نقشه‌ای می‌کشد تا ماسک‌های طلایی ارزشمندی را که به آن‌ها قدرت می‌دهد، از دستشان برباید. این انیمیشن که امتیاز ۶.۲ را در سایت IMDb به دست آورده به مدت یک ساعت و ۱۸ دقیقه عرضه شده است.

انیمیشن اکشن «لاکپشت‌های نینجا: شورش جهش‌یافته‌ها» محصول 2023 آمریکاست. لاکپشت‌های نینجا پس از سال‌ها مخفی‌شدن، تصمیم می‌گیرند به عنوان نوجوانان عادی ظاهر بشوند اما زمانی که تلاش می‌کنند مجرمان خطرناک شهر را پیدا کنند، با ارتشی از موجودات عجیب و جهش‌یافته روبه‌رو می‌شوند. این انیمیشن اکشن و پرطرفدار که امتیاز ۷.۳ را در سایت IMDb به دست آورده به مدت یک ساعت و ۳۹ دقیقه عرضه شده است.

«اسنوپی تقدیم می‌کند: مارسی بی‌نظیر» انیمیشنی خانوادگی در ژانر کمدی محصول 2023 آمریکاست. این انیمیشن کوتاه، درباره مارسی درونگرا آرام و مهربان است که ایده‌های درخشان زیادی برای کمک به دوستانش در دستیابی به اهداف و حل مشکلات دارد. اما وقتی دنیا توجهش را جلب می‌کند، به اشتراک گذاشتن این ایده‌ها تبدیل به یک چالش می‌شود. این انیمیشن که امتیاز ۷ را در سایت IMDb به دست آورده به مدت ۳۹ دقیقه عرضه شده است.

هر ۵ انیمیشن روز دنیا به مناسبت روز جهانی کودک به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

امتیاز دهید