نمایشگاه «چشم‌انداز» با شرکت ۱۷ هنرمند در نگارخانه بهارک برپا می‌شود

آتلیه آریو فرضی با برگزاری نمایشگاه گروهی «چشم‌انداز»، اهمیت دستیابی به نگاه و چشم‌اندازی شخصی در عرصه هنر را به تصویر می‌کشد.

به گزارش مشاور رسانه نگارخانه بهارک، نمایشگاه گروهی نقاشی سالانه آتلیه آریو فرضی با عنوان «چشم‌انداز»، ساعت ۱۷ روز جمعه، ۲۱ مهر ماه سال جاری با حضور آریو فرضی مدیر آتلیه آریو فرضی و استاد رشته نقاشی و همچنین، هنرجویان شرکت‌کننده در رویداد در نگارخانه بهارک افتتاح می‌شود.

اسامی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه سالانه آتلیه آریو فرضی «چشم‌انداز» به شرح زیر است:

آریو فرضی، مریم معایر، مینو درویش‌زاده، عاطفه موسوی، اسما کلهر، پوپک رحمانی، مهرناز فرج‌پور، الهام خسرو انجم، زری شیشه‌بر، فریما فرشچی، سحر بهنام، شقایق عنبرستانی، نسرین فیروزی، بهارک بحرینی، سودابه بهرامی، یسنا تولایی، فاطمه محمودپور هریس.

گفتنی است آریو فرضی عضو انجمن نقاشان ایران و عضو موسسه توسعه هنرهای تجسمی بوده و از سال ۱۳۷۵ در آتلیه شخصی خود مشغول تدریس نقاشی و مباحث تئوریک هنر از جمله تاریخ، اصول و مبانی هنرهای تجسمی و سبک شناسی است. همچنین، سابقه شرکت در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی متعددی را در کارنامه دارد.

در بیانیه هنری این رویداد چنین آمده:

«چشم‌انداز» عنوان نمایشگاه امسال هنرجویان آتلیه آریو فرضی است که بن‌مایه‌ی آن نگاه فردگرای هنرجو با تکیه بر دانش پایگی مبانی هنرهای تجسمی است. بدون شک برون داد نقاشی هر فرد متکی بر تعریف او از نقاشی از یک‌سو و نگاه شخص او به جهان پیرامون از سوی دگر است. هدف نهایی ما دستیابی به نگاه و چشم‌اندازی شخصی، فرد محور، آگاهانه و دور از کلیشه‌ها و سوژه‌های معمول و جاری بوده است.  شرکت‌کنندگان جملگی تجربه شخصی و نگاه خود به جهان پیرامون‌شان را با مدیوم های مختلف و پس از سال‌ها تجربه به معرض قضاوت بیننده قرار داده‌اند. به امید تجربه بصری‌ای مانا.

علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی می‌توانند برای تماشای ۳۱ تابلوی نقاشی به نمایش درآمده در مدیوم‌های پاستل، آبرنگ و آکریلیک در «چشم‌انداز»، از ساعت ۱۷ تا ۲۰، روزهای شنبه، ۲۲ تا چهارشنبه، ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ به نگارخانه بهارک واقع در میدان ونک، ده ونک،کوچه شهید صابری،کوچه یکم، پلاک ۱ مراجعه بکنند.

امتیاز دهید