اثر جدید رضا یزدانی به مرحوم مهرجویی تقدیم شد

تک‌آهنگ «یعنی تو رفتی..» با آهنگسازی اسحاق اسدبیگی و خوانندگی رضا یزدانی منتشر و به زنده‌یاد داریوش مهرجویی کارگردان فقید سینما تقدیم شد.

به گزارش هنردستان، تک‌آهنگ «یعنی تو رفتی..» با ترانه‌سرایی نیما پوتی، آهنگسازی اسحاق اسدبیگی، خوانندگی رضا یزدانی و تهیه‌کنندگی علی اوجی منتشر شده است.

یزدانی با انتشار این تک‌آهنگ در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «می‌خواستم این ترانه رو به مناسبت روز تولدم که امروزه تقدیمتون کنم، بعد که پریشب اون اتفاق هولناک رخ داد پشیمون شدم و گفتم که انتشارشو بندازم عقب، در آخر دیدم چقدر متن ترانه برای حال و روز این روزهای کابوس وار مناسبه تصمیم گرفتم منتشرش کنم و تقدیمش کنم به داریوش مهرجویی بزرگ.»

وی همچنین نوشت: «این تلخ‌ترین تولدم در همه این سال‌هاست. این ترانه مربوط به فیلم سینمایی آهو به کارگردانی هوشنگ گلمکانی است که قرار بود چهارشنبه اکران بشه و به خاطر قتل داریوش مهرجویی به تاخیر افتاد. کی فکرشو می‌کرد برای در گذشت آقای مهرجویی از واژه قتل استفاده بشه.»

یزدانی خواننده سبک راک و پاپ راک، نوازنده گیتار، گیتار الکتریک، آهنگساز و بازیگر متولد ۲۴ آبان سال ۱۳۵۲ در تهران است، او از نوجوانی فراگیری موسیقی را آغاز کرد و از سال ۱۳۷۷ به صورت جدی فعالیت‌ خود را در این حوزه ادامه داد، یزدانی سال ۱۳۸۰ نخستین آلبوم خود را به نام «شهر دل» منتشر کرد و سال ۱۳۸۹ در فیلم سینمایی «بوی گندم» به کارگردانی محمدرضا خاکی حضور داشت و ترانه‌ای به نام «خلیج فارس» را برای این فیلم سینمایی خواند.

آلبوم‌های «دیوونه خونه مجازی»، «درهم»، «دوئل در آینه»، «ساعت ۲۵ شب»، «ساعتا خوابن» و «خاطرات مبهم»، مجموعه داستان‌ترانه «خاطره قاتله»، تک‌آهنگ‌های «هنوز از دور حواسم به توئه» اثر گروه «وال ۵۲»، «می‌ترسم» تیتراژ فیلم «سه کام حبس» و تیتراژ سریال «خون سرد» از آثار یزدانی است. اشعار ترانه‌های او عمدتاً درون مایه اعتراضی و اجتماعی دارد.

همچنین «حکم»، «رئیس» و «محاکمه در خیابان» به کارگردانی مسعود کیمیایی از جمله فیلم‌هایی هستند که یزدانی به عنوان بازیگر یا خواننده و آهنگساز در آنها فعالیت داشته است.

امتیاز دهید