فراخوان نمایشگاه الیاف فوق العاده Fantastic Fibers 2024

مرکز هنری Yeiser اکنون آثاری را برای نمایشگاه بین‌المللی هیئت داوران الیاف فوق العاده 2024 می‌پذیرد.

به گزارش هنردستان مرکز هنری Yeiser اکنون آثاری را برای نمایشگاه بین‌المللی هیئت داوران الیاف فوق العاده 2024 می‌پذیرد. یکی از جذاب‌ترین و خلاقانه‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی مرکز هنری Yeiser، الیاف فوق العاده به دنبال نمایش طیف گسترده‌ای از آثار برجسته معاصر مرتبط با مدیوم الیافت است.

آثار معاصر و نوآورانه ایجاد شده با پارچه به عنوان رسانه یا مفهوم اولیه مورد استقبال قرار می گیرد و ۱۲۰۰ دلار جایزه تعلق می گیرد.

این نمایشگاه برای تمامی هنرمندان ۱۸ سال به بالا که در زمینه هنر پارچه کار می کنند آزاد است. تمام آثار ارسالی باید اورجینال باشند، در سه سال گذشته تکمیل شده باشند و قبلاً در نمایشگاه الیاف فوق العاده به نمایش گذاشته نشده باشند. هیچ محدودیتی در اندازه وجود ندارد.

الیاف فوق العاده 2024 از 26 مارس 2024 تا 9 مه 2024 در مرکز هنری Yeiser به نمایش گذاشته خواهد شد.

جوایز

در مجموع بین سه اثر برتر ۱۲۰۰ دلار جایزه تعلق می گیرد. ۷۰۰ دلار مقام اول ۳۰۰ دلار مقام دوم ۲۰۰ دلار مقام سوم

تاریخ های مهم:

آخرین مهلت درخواست: ۱ فوریه ۲۰۲۴ (۱۲ بهمن ۱۴۰۲ )

اطلاعیه پذیرش: 15 فوریه 2024 موعد کار در مرکز هنری Yeiser تا: 15 مارس 2024، تا ساعت 5 بعد از ظهر پذیرش: TBA

تاریخ نمایشگاه: ۲۶ مارس ۲۰۲۴ – ۹ مه ۲۰۲۴

نمایشگاه الیاف فوق العاده در سال 1987 به عنوان یک نمایشگاه هنری پوشیدنی آغاز شد، اما در طول سال ها تکامل یافته است تا شامل ترکیبی قانع کننده از آثار سنتی و غیر سنتی ایجاد شده از الیاف طبیعی یا مصنوعی و آثاری است که به موضوع یا مدیوم الیاف می پردازد. پادوکا هر ماه آوریل به مکه ای برای پارچه بازان و علاقه‌مندان به پارچه های چهل تکه تبدیل می‌شود، زیرا بیش از 30000 بازدیدکننده از سراسر جهان در AQS QuiltWeek شرکت می‌کنند. الیاف فوق العاده با کاوش در زمینه گسترده تر منسوجات، عنصر ویژه دیگری را به QuiltWeek اضافه می کند.

هزینه ثبت نام: چه یک یا دو اثر هنری وارد کنید، هزینه ۴۰ دلار است.

هر ارسالی می‌تواند شامل حداکثر دو اثر مختلف باشد که برای هر کدام یک تصویر وجود دارد. همه آثار باید به طور همزمان ارسال شوند.

امتیاز دهید