درخشش نوجوانان در چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران با جاذبه غیرنیوتونی

فیلم کوتاه «جاذبه غیرنیوتونی» در اولین روز جشنواره فیلم کوتاه تهران اکران شد و بازیگران نوجوان در فیلم خوش درخشیدند.

به گزارش مشاور رسانه فیلم کوتاه «جاذبه غیرنیوتونی» به نویسندگی فاطمه باقری و کارگردانی علیرضا صادقی و تهیه‌کنندگی مجتبی آرش‌نیا در اولین اکران خود بازیگران نوجوان در کنار بازیگران سینمایی در این فیلم کوتاه خوش درخشیدند و باعث تحسین مخاطبان شدند.

«جاذبه غیرنیوتونی» درامی اجتماعی است که در خلاصه‌داستان آن آمده:«در دنیای معصومانه کودکان همیشه لازم نیست غول چراغ جادو باشی و آرزوهاشون رو برآورده کنی. فقط کافیه مثل کوه پشت و پناهشون باشی».

مهدی زمین‌پرداز، فرخ نعمتی، رویا جاویدنیا، وندا جعفری، سپهر گندمی، سامان غنائمی و علی عباسی بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

ایلیا دهقان، محمدقاسم اسماعیلی، باربد شریفیان، آرشام شجاعی، سینا کرمی، سهیل عبدولی، پرهام ژاله، علی دلیر، مرصاد جمشیدیان، علی اصغر خیری پور، امیرعلی طاهری و بامداد راکی نیز ترکیب بازیگران نوجوان این فیلم را شکل داده‌اند که همگی سابقه بازی در تئاتر و سینما را دارند.

بازیگران نوجوان فیلم کوتاه «جاذبه غیرنیوتونی» از همکاری در این فیلم کوتاه ابراز خوشحالی کردند و هر کدام از تجربه‌ای که در این فیلم داشتند و همین‌طور درسی که از داستان فیلم کوتاه گرفتند سخن گفتند.

گفتنی است این فیلم کوتاه اولین اکران خود را در روزهای برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در روز پنجشنبه سانس 2 داشت و همچنین شنبه سانس چهار، یکشنبه سانس یک و دوشنبه سانس سه اکران خواهد شد.

امتیاز دهید