حضور غیرمنتظره هیلاری کلینتون در جشنواره فیلم ترایبِکا

هنردستان : دیروز هیلاری کلینتون نامزد شکست‌خورده انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر آمریکا به طور غیرمنتظره در جشنواره بین‌المللی فیلم ترایبکا حضور پیدا کرد. او از گروه سازنده فیلم «نگهبانان» کاترین بیگلو در حمایت از فیل‌های آفریقایی حمایت کرد.

به گزارش هنردستان ، هیلاری کلینتون حاضران در جشنواره فیلم ترایبکا را با حضور خود و سخنرانی درباره قاچاق عاج فیل غافلگیر کرد. او از گروه سازنده فیلم «نگهبانان» کاترین بیگلو در حمایت از فیل‌های آفریقایی حمایت کرد.

 

به گزارش هنردستان ، هیلاری کلینتون حاضران در جشنواره فیلم ترایبکا را با حضور خود و سخنرانی درباره قاچاق عاج فیل غافلگیر کرد.

دیروز هیلاری کلینتون نامزد شکست‌خورده انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر آمریکا به طور غیرمنتظره در جشنواره بین‌المللی فیلم ترایبکا حضور پیدا کرد. او از گروه سازنده فیلم «نگهبانان» کاترین بیگلو در حمایت از فیل‌های آفریقایی حمایت کرد.

این مستند 8 دقیقه‌ای با نام «نگهبانان: پوشیدن کفش‌ محیط‌بانان» به کارگردانی «کاترین بیگلو» ساخته شده و موضوع آن شکار غیرقانونی فیل‌ها در کنگو و قاچاق عاج آن‌هاست.

«کلینتون» در این مراسم گفت: ما باید این بازار را به صورتی از بین ببریم که امکان بازگشت نداشته باشد. مفتخرم که در دوران ریاست‌جمهوری «اوباما» منع قانونی برای قاچاق و انتقال عاج فیل در آمریکا را وضع کردیم. دولت «اوباما» سه هدف مهم توقف شکار، توقف قاچاق و توقف تقاضا در این زمینه داشت.

حفاظت از محیط‌بانان بخشی از این مساله قلمداد می‌شود. وی همچنین به بنیاد «کلینتون» که از مبارزه با شکار غیرقانونی فیل‌ها و قاچاق عاج حمایت می‌کند، اشاره کرد.

منبع : فارس

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »