افزودن دو سینمای جدید به سینماهای گروه هنر و تجربه

دو سینمای جدید به سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه در تهران و شهرستان‌ها اضافه شد.

به گزارش روابط‌عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه،«مجموعه سینمایی روباز باغ کتاب تهران» و «مجتمع فرهنگی سینمایی هنر و تجربه بابل» به مجموعه سینماهای هنر و تجربه اضافه شدند.

مجموعه سینمایی رو باز باغ کتاب تهران سه سالن دارد که قرار است یک سالن به صورت اختصاصی به نمایش فیلم‌های گروه سینمایی هنر و تجربه اختصاص پیدا کند. این مجموعه سینمایی در بزرگراه شهید حقانی، ورودی کتابخانه ملی، باغ کتاب تهران قرار دارد.

مجتمع فرهنگی سینمایی هنر و تجربه بابل نیز دارای یک سالن به ظرفیت ۳۵۰ نفر است که از سال ۱۳۹۵ به صورت اختصاصی فیلم‌های هنر و تجربه را اکران می‌کرد و مجدداً و پس از یک وقفه کوتاه از روز چهارشنبه سوم آبان‌ماه نمایش فیلم‌های گروه هنر و تجربه با اکران مجموعه فیلم‌های کوتاه ژانر وحشت در این سینما آغاز می‌شود.

مجتمع فرهنگی و سینمایی هنر و تجربه بابل در میدان ولایت، بلوار نوشیروانی، انتهای پارک شهید شکری قرار دارد.

هم‌اکنون فیلم‌های گروه سینمایی هنر و تجربه در ۲۳ سالن سینما در تهران و شهرستان‌ها به صورت ثابت به نمایش درمی‌آید.

در تهران در سینماهای چارسو، کورش، موزه سینما، نارسیس، پرده طلایی، پرندمال، فرهنگ، باغ کتاب هر روز در دو سانس 16 و 18 و و در شهرستان‌ها در سینماهای هویزه، ویلاژتوریست و اطلس مشهد، سوره و ساحل اصفهان، گلستان شیراز، مهر قدس همدان، عصر جدید گرگان، ستاره باران تبریز، بهمن سنندج، مهر ارومیه، تماشاخانه پارس کرمان، آزادی کرمانشاه، و هنر و تجربه بابل روزهای چهارشنبه هر هفته در دو سانس 16 و 18 به صورت ثابت به  نمایش درمی‌آید.

همچنین علاوه بر سینماهای ثابت، برخی فیلم‌ها با توجه به استقبال مخاطبان در ۱۰ سینما نیز به صورت گردشی به نمایش درمی‌آید.

امتیاز دهید