عرضه فیلم‌‎های «ایرو» و «ممیرو» در فیلم‌نت عرضه می‌شود

دو فیلم سینمایی از هادی محقق در بخش «سینمای دیگر» فیلم‌نت عرضه می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی فیلم نت، فیلم‌های سینمایی «ممیرو» و «ایرو» به کارگردانی هادی محقق که از آثار موفق در کارنامه اوست، از ساعت 18 چهارشنبه 3 آبان در بخش «سینمای دیگر» فیلم‌نت عرضه می‌شود.

این بخش ویژه آثار مستند،کوتاه و سینمای هنری و تجربی راه‌اندازی شده و تاکنون بیش از 50 عنوان در آن عرضه شده است.

هادی محقق که از فیلم‌سازانی است که سینمای هنری ایران را نمایندگی می‌کند با «ممیرو» و «ایرو» افتخاراتی را در جهان کسب کرده و فیلم بعدی او به نام «درب» بعد از حضور موفق در جشنواره‌های جهان هم‌اکنون در سینماهای فرانسه روی پرده است.

در خلاصه‌داستان «ممیرو» آمده: داستان تنهایی‌ ایاز، پیرمرد واخورده از زندگی پرمشقت خود را روایت می‌کند که بعد از اتفاقی مهیب در زندگی، با نوه خود روزگار می‌گذراند و خود را مسبب همه اتفاقات می‌داند.

برخی عوامل فیلم «ممیرو» عبارتند از:

نويسنده و كارگردان: هادي محقق، مدير فيلمبرداري: روزبه رايگا، تدوين: مجيد برزگر، صدابردار: علي عدالت دوست، طراح صحنه: حسين قزلباش، طراح گريم: پدرام زرگر، طراح پوستر: مجيد برزگر. طاها ذاكر، عكاس: سعيده شريعتي، تهيه‌كننده: رضا محقق. مجيد برزگر.

یدالله شادمانی در نقش ایاز، میثم فرهموند در نقش ابراهیم، فاطمه بهادر در نقش نرگس، پریسا واصلی، مهیار آب‌روان، طلوع جهانبازی و منوچهر اشکویی بازیگران این فیلم هستند.

همچنین در خلاصه‌داستان «ایرو» آمده: پیرمردی که به تنهایی زندگی می‌کند و در انتظار قصاص فرزند خود است، به او اطلاع می‌دهند که در زندان سکته کرده. برای تحویل جنازه راهی شهر شده و با اتفاقاتی مواجه می‌شود.

برخی عوامل فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: هادی محقق، بر اساس طرحی از هادی محقق و وحید حاجیلویی، تهیه‌کننده: رضا محقق، مدیر فیلم‌برداری: علی شاهیده، منشی صحنه: ماندانا قاسمی، طراح صحنه و لباس: حسین قزلباش، طراح چهره‌پردازی: پدرام زرگر، صدابردار: علی‌رضا کریم‌نژاد، عکاس: حسام خلوصی، طراح پوستر: فرود عباسی، مدیر تولید: هادی دیباجی.

امتیاز دهید