فراخوان جایزه بین‌المللی طراحی Porada 2023

مسابقه بین المللی ایده برای شناسایی مفاهیم نوآورانه جدید در مورد انواع مختلف آینه ها (آینه رومیزی، آینه دیواری، سازه یا لوازم جانبی مبله، مستقل یا گنجانده شده در آینه) اعلام می کند.

به گزارش هنردستان ،مسابقه طراحی Porada ARREDI srl، با همکاری POLI.design، که توسط Politecnico di  میلان تأسیس شده است، یک مسابقه بین المللی ایده برای شناسایی مفاهیم نوآورانه جدید در مورد انواع مختلف آینه ها (آینه رومیزی، آینه دیواری، سازه یا لوازم جانبی مبله، مستقل یا گنجانده شده در آینه) اعلام می کند. مبلمانی که عنصر غالب آن یک سطح بازتابنده است) که در آن استفاده از چوب جامد رایج است (اما نه لزوماً منحصر به فرد) و ارزش ها و هویت برند پرادا را منتقل می کند.

چوب، در چوب طبیعی، ترجیحاً از میان آنهایی که بیشتر مورد استفاده شرکت هستند، یا لاکی، ممکن است با فلز، شیشه و مواد دیگر ترکیب شود.

پروژه ها باید اصلی و منتشر نشده باشند و منحصراً برای مسابقه توسعه داده شوند. باید استفاده از فناوری های تولید، فرآیندهای نجاری و تکمیل معمولی چوب جامد را افزایش دهند و باید به اصل عملکرد پاسخ دهند.

آنها باید با استانداردهای ایمنی موجود مطابقت داشته باشند و همچنین الزامات طراحی ارگونومیک، محیطی و پایدار را رعایت کنند.

هر شرکت کننده (یا گروه) فقط مجاز به ارسال یک پروژه است.

انتخاب و ارزیابی پروژه ها اصالت آنها، سطح نوآوری و تحقیق راه حل های طراحی جدید مربوط به پردازش معمولی چوب جامد، آزمایش بر روی مواد و پوشش های سطحی، توانایی پروژه ها برای تعریف و پیش بینی را در نظر می گیرد. سناریوهای استفاده و مفاهیم نوآورانه در استفاده از مبلمان چوبی و لوازم جانبی مبلمان مدرن، با توجه به تعیین‌های گونه‌شناسی، تکنولوژیکی و مورفولوژیکی.

الزامات ارسال

هر شرکت کننده (یا گروه) باید موارد زیر را ارسال کند:

۱. گزارش مختصر توصیفی فقط متنی (حداکثر ۳۰۰۰ کاراکتر، یعنی حداکثر یک صفحه) بدون تصویر، که انگیزه ها، مفهوم کلی، ویژگی های پروژه و مواد مورد نظر را شرح می دهد.

فایل pdf گزارش باید در یک برگه با فرمت ISO-A4 عمودی (21 در 29.7 سانتی متر) باشد و باید “relazione_codice” نام داشته باشد.

هدر باید فقط حاوی کد الفبایی باشد که در هنر نشان داده شده است. 2 و نام/عنوان پروژه، در صورت وجود؛/li>

2. گرافیک متشکل از شماره. 3 جدول افقی ISO-A3 (42 در 29.7 سانتی متر)، در قالب pdf، تشکیل شده بر روی طرح جدول که می توانید از وب سایت http://www.porada-design-award.polidesign.net دانلود کنید، که باید حاوی :

– تابلوی ۱: یک نمای کلی، سناریوهای مرجع و شیوه های استفاده، تابلوی خلق و خوی، مفهوم کلی شی در زمینه استفاده و منابع الهام.

– تابلو ۲: نقشه های فنی: پلان ها، ارتفاعات، مقاطع، نماهای آکسونومتری، نماهای منفجر شده، نقشه های ساختمانی ابعادی در مقیاس های مناسب و جزئیات جزئیات و انتخاب مصالح، قابل توجه در نظر گرفته شده است.

– تابلو ۳: نمایش شی، رندر، عکس مدل.

تابلوهای ارائه باید در یک فایل pdf با نام “tavole_codice” (حداکثر اندازه فایل 5 مگابایت) ترکیب شوند.

3. یک تصویر پیش نمایش از پروژه، خلاصه ویژگی های برجسته (که ممکن است با رندر یا تصویر دیگری که مهم تلقی می شود مطابقت داشته باشد) و اولین تصویری خواهد بود که توسط داوران برای شناسایی پروژه، با فرمت jpg (حداکثر اندازه فایلMB 1) مشاهده می شود.

چه کسی می تواند شرکت کند:

جایزه بین‌المللی طراحی Porada 2023 برای طراحان و افراد خلاق ایتالیایی و خارجی (افراد یا گروه‌ها)، افراد حرفه‌ای یا غیرحرفه‌ای، کارمندان شرکت‌ها و دانشجویان آزاد است. برای هر دو دسته، به صورت گروهی نیز می توانید شرکت کنید.

جایزه

هیئت داوران برای هر یک از دو بخش (دانشجویان و حرفه ای ها) در مسابقه سه برنده را انتخاب می کنند که جوایز خود را در یک رویداد اختصاصی دریافت خواهند کرد. مبلغ کل جایزه ۱۰۰۰۰ یورو به شرح زیر تخصیص می یابد:

دسته حرفه ای:

جایزه اول: ۳۰۰۰ یورو

جایزه دوم: ۲۰۰۰ یورو

جایزه سوم: ۱۰۰۰ یورو

دسته دانش آموزی:

جایزه اول: ۲۰۰۰ یورو

جایزه دوم: ۱۲۰۰ یورو

جایزه سوم: ۸۰۰ یورو

همچنین جایزه «اشاره ویژه جاکومو آلیوی» به ارزش اقتصادی ۱۰۰۰ یورو برای ۱ دانش آموز یا ۱ حرفه ای تعیین شده است.

مهلت ثبت نام:

۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۱ بهمن ۱۴۰۲)

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید.

امتیاز دهید