اولین جلسه شورای انتخاب آثار تالار هنر برگزار شد

اولین جلسه شورای انتخاب آثار تالار هنر با حضور محسن امیری مدیر تالار و تمامی اعضا شورای انتخاب روز گذشته در تالار هنر برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی تالار هنر، محسن امیری در ابتدای جلسه به شیوه‌نامه اشاره کرده و از تمام اعضای شورا خواست که در روند انتخاب آثار به شیوه‌نامه استناد بکنند.

او تاکید کرد: در تایید و رد کارها از شیوه‌نامه مستندات آورده شود. این‌که چرا یک کار را پذیرفته‌ایم با استناد به بندهای شیوه‌نامه بیان شود و همین‌طور درباره ردکردن آثار نیز شیوه‌نامه تالار ملاک قرار بگیرد.

در بخش دیگر این جلسه از سوی مدیر تالار هنر بحث عدالت فرهنگی و توجه به نسل جدید و جوان، نسل میانه و بحث نسل پیشکسوت مطرح و مورد گفت‌وگو قرار گرفت تا این سه دسته از هنرمندان بتوانند در فرایندی که شورای هنری تبیین می‌کنند در تالار هنر اجرا داشته باشند.

در ادامه این جلسه بحث نحوه انتخاب آثار و شرایط ارسال طرح، ایده، متن یا نسخه‌ای از اجرا و شیوه دریافت درخواست‌های اجرا از سوی شورای هنری مطرح و مورد گفت‌وگو قرار گرفت. تصمیم‌گیری نهایی این مبحث به جلاسات بعدی شورا موکول شد.

امیری در پایان افزود، به جای دو هنرمند بزرگوار، خانم‌ها آناهیتا غنی‌زاده و هنگامه مفید از دو عزیز دیگر استفاده خواهد شد که به زودی از سوی مدیریت تالار هنر معرفی خواهند شد.

حاضران در این جلسه محسن امیری مدیر تالار هنر و ناصر آویژه، آرش شریف‌زاده، فریبا دلیری و نمیا بیگلریان به عنوان اعضای شورای انتخاب آثار تالار هنر بودند.

امتیاز دهید