فیلم سینمایی «اوپنهایمر» به نمایش خانگی آمد

فیلم سینمایی «اوپنهایمر» Oppenheimer تازه‌ترین ساخته کریستوفر نولان با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به گزارش روابط‌عمومی، پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه‌ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده و این روزها فیلم سینمایی «اوپنهایمر» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

درام تاریخی «اوپنهایمر» یک فیلم بیوگرافی محصول ۲۰۲۳ کشورهای انگلستان و آمریکا به نویسندگی و کارگردانی کریستوفر نولان است. نولان فیلم‌نامه این فیلم را بر اساس کتاب «پرومته آمریکایی: پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر» همراه با کای برد و مارتین شروین به رشته تحریر درآورده است. داستان فیلم درباره زندگی جی.رابرت اوپنهایمر، فیزیک‌دان نظری آمریکایی است که در دوران جنگ جهانی دوم مشغول کار روی سلاح هسته‌ای بوده و به دلیل حضور در پروژه منهتن «پدر بمب اتم» لقب گرفته است.

در فیلم سینمایی «اوپنهایمر» بازیگرانی چون کیلیان مورفی، امیلی بلانت، مت دیمون، آلدن ارنرایش و اسکات گرایمز به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم «اوپنهایمر» جزو ۲۵۰ فیلم برتر از نگاه سایت IMDB محسوب می‌شود و به عنوان پر‌فروش‌ترین فیلم مرتبط با جنگ جهانی دوم، پر‌فروش‌ترین فیلم زندگی‌نامه و دومین فیلم پر‌فروش با رده‌سنی بزرگسال شناخته شده است.

این فیلم با مدیریت دوبلاژ محمد قربانی و با حضور بیش از ۴۰ گوینده چون داریوش بشارت، غلامرضا صادقی، محسن سرشار، حسن همایی، مهبد قناعت‌پیشه، سعید مقدم‌منش، مهرداد معمارزاده،کیوان عسکری، محسن زرآبادی، سحر چوبدار و … به صورت اختصاصی در استودیو فراز به سفارش واحد تامین محتوای خارجی تماشاخونه تولید شده است.

فیلم سینمایی «اوپنهایمر» که امتیاز ۸.۵ را در سایت IMDb به دست آورده و با مدت زمان ۲ ساعت و ۵۵ دقیقه به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

امتیاز دهید