فراخوان جایزه جهانی هنر پوشیدنی WOW 2024

برای بیش از سی و پنج سال، مسابقه World of WearableArt از طراحان سراسر جهان و با هر زمینه‌ای دعوت می‌کند تا غیرقابل تصور را خلق کنند، مسابقه WOW یک پلت فرم منحصر به فرد برای به اشتراک گذاشتن و نمایش خلاقیت خود با جهان است.

به گزارش هنردستان: برای بیش از سی و پنج سال، مسابقه World of WearableArt از طراحان سراسر جهان و با هر زمینه‌ای دعوت می‌کند تا غیرقابل تصور را خلق کنند، تا با ساختن آثار هنری که در این نمایشگاه زنده می‌شوند، انتظارات متعارف و خلاقانه را به چالش بکشند. مسابقه WOW یک پلت فرم منحصر به فرد برای به اشتراک گذاشتن و نمایش خلاقیت خود با جهان است.

لباس‌های فینالیست در یک نمایش صحنه‌ای تماشایی که در ولینگتون، نیوزیلند برگزار می شود، به نمایش گذاشته خواهد شد که حدود ۶۰۰۰۰ مخاطب را به خود جذب می‌کند.

در سال 2024، شش جهان یا موضوع برای طراحان وجود دارد که باید هنگام ورود به مسابقه از آنها الهام بگیرند. این شامل سه بخش تکراری است. Aotearoa، آوانگارد و آزاد، و سه بخش جدید، جهان طبیعی، انتزاع هندسی، و کنجکاوی دیوانه موجودات، که منحصر به فرد در سال 2024 است.

مسابقات جوایز دنیای هنر پوشیدنی برای همه افراد بالای ۱۸ سال، از هر نقطه از جهان آزاد است.

علاوه بر مجموع جوایز بیش از 185000 دلار (NZD)، این مسابقه به شما این شانس را می دهد که اقامت و کارآموزی انحصاری را با شرکت های خلاق جهانی تجربه کنید، تکنیک ها و فن آوری های جدید را تجربه کنید و بر اساس نمونه کارهای حرفه ای از کار طراحان بسازید.

با ورود به مسابقه، بخشی از یک جامعه طراحی بین‌المللی می‌شوید و این فرصت را دارید که آثار خود را در کنار طراحان و هنرمندان از سراسر جهان به نمایش بگذارید!

World of WearableArt مفتخر است که جامعه طراحی ما و آثار هنری پوشیدنی خیره کننده آنها را از طریق کانال های اجتماعی ما، از طریق رسانه های ملی و بین المللی، و با سازماندهی نمایشگاه ها و عکس های اختصاصی، معرفی و تبلیغ کند.

در مراسم اهدای جوایز دنیای هنر پوشیدنی، 33 جایزه، از جمله جایزه عالی WOW، هر ساله به طراحان فینالیست اعطا می شود.

این رقابت طراحی لباس، سال گذشته یک برنده ایرانی هم داشتن
خانم فاطمه دلخواه

شرکت در مسابقه رایگان است.

مهلت ثبت نام:

۱ مارچ ۲۰۲۴ (۱۱ اسفند ۱۴۰۲)

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه کنید.

امتیاز دهید