مستند «هیگویتا: راه عقرب» با دوبله اختصاصی به نمایش خانگی آمد

مستند «هیگویتا: راه عقرب» به نویسندگی و کارگردانی لوئیس آرا با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به گزارش روابط‌عمومی، پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه‌ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده و این روزها مستند ورزشی «هیگویتا: راه عقرب» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

این مستند به نویسندگی و کارگردانی لوئیس آرا که کمپانی نتفلیکس تولید آن را بر عهده داشته محصول ۲۰۲۳ کلمبیا و روایت داستان خوزه رنه هیگویتا زاپاتا با نام مستعار «دیوانه» دروازه‌بان کلمبیایی که به دلیل حرکت نمادین «ضربه‌عقرب» شناخته می‌شود. تکنیکی که در آن به جلو شیرجه می‌زند و با هر دو پا توپ را می‌زند تا آن را بالای سرش منحرف کند.

در مستند «هیگویتا: مسیر عقرب» زندگی این دروازه‌بان از آغاز تا اسطوره فوتبال‌شدن و از دوران حرفه‌ای نمادین او تا جنجال‌های شخصی‌اش که به هویت «عقرب» تبدیل می‌شود و در نهایت ظهور این ستاره را دنبال می‌کند.

در این مستند رنه هیگویتا، خورخه کامپوس، فرانسیسکو ماتورانا، لوئیس کارلوس پریا و کارلوس والدراما حضور دارند.

مستند سریالی «هیگویتا: راه عقرب» که امتیاز ۶.۷ را در سایت IMDb به دست آورده با مدت زمان یک ساعت و ۳۹ دقیقه به صورت رایگان و دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل تماشاست.

امتیاز دهید