موسیقی «لاک‌پشت» ساخته شد

انتشار اولین تصویر از نازنین بیاتی

اولین تصویر از نازنین بیاتی در فیلم سینمایی «لاک‌پشت» به کارگردانی بهمن کامیار در حالی منتشر شد که این‌روزها ساخت موسیقی آن توسط حامد ثابت به پایان رسیده است.

به گزارش روابط‌عمومی پروژه، موسیقی فیلم سینمایی «لاک‌پشت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی بهمن کامیار توسط حامد ثابت ساخته شد و هم‌زمان با این اتفاق اولین تصویر از نازنین بیاتی بازیگر زن این فیلم سینمایی رونمایی شد.

«لاک‌پشت» بیستمین فیلم سینمایی نازنین بیاتی است که در آن به ایفای نقش می‌پردازد و به نوعی پس از حضور در «مغزهای کوچک زنگ‌زده» برای دومین‌بار است که در پروژه‌ای با حضور فرهاد اصلانی بازی می‌کند.

این فیلم به عنوان سومین اثر بلند سینمایی بهمن کامیار در مقام کارگردان پس از فیلم‌های «مرداد» و «در وجه حامل»، درامی روانشناسانه با فضایی متفاوت محسوب می‌شود.

کامیار که تهیه‌کنندگی آثاری چون «سد معبر» و «کارت پرواز» را در کارنامه خود دارد،«لاک‌پشت» را نیز در مقام تهیه کننده به مرحله تولید رسانده است.

عوامل اصلي «لاک‌پشت» عبارتند از:

تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: بهمن کامیار، جانشین تهیه‌کننده: سجاد رحیمی، مدیر فیلم‌برداری: وحید ابراهیمی، موسیقی: حامد ثابت، تدوین: پویان شعله‌ور،‌ مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه: سعید مربی، طراح لباس: آرام موسوی، مدیر برنامه‌ریزی: آوا بالاور، منشی صحنه: لادن رحمتی، دستیار اول فیلم‌بردار: فرهاد رستمی، دستیاران کارگردان: بهرنگ حجازی، میلاد گروسی، مدیر تدارکات: محمد ابراهیمی، مشاور پروژه: حسین متحد، عکاس: حسین حاجی بابایی.

امتیاز دهید