سریال «حکمرانی لاشخورها» به نمایش خانگی آمد

سریال «حکمرانی لاشخورها» ساخته مشترک جوزف بنت و چارلز هوتنر با زیرنویس اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به گزارش روابط‌عمومی، پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها انیمیشن ۱۲ قسمتی «حکمرانی لاشخورها» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

انیمیشن ماجراجویانه «حکمرانی لاشخورها» یک درام علمی و تخیلی محصول ۲۰۲۳ ایالات متحده است که در رده سنی بزرگسال توسط جوزف بنت و چارلز هوتنر بر اساس فیلم کوتاه «لاشخورها» در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است. فصل اول این سریال توسط کمپانی‌های Green Street Pictures, HBO Max, Titmouse و Max تولید و برای اولین بار در اکتبر 2023 پخش شد.

این سریال درباره بازماندگان کشتی باری بین‌ستاره‌ای آسیب‌دیده است که در وستا، سیاره‌ای بیگانه پر از گیاهان و جانوران، اما مملو از خطرات، سرگردان شده‌اند. انیمیشن «حکمرانی لاشخورها» با حضور گروهی از انیماتورهای بین‌المللی از مکزیک، اسپانیا، پرتغال و فرانسه تولید شده است.

در این سریال ۱۲ قسمتی صداپیشگانی چون سونیتا مانی، وونمی موساکو، باب استفنسون، آلیا شوکت، تد تراول استد و … حضور دارند.

مینی سریال «حکمرانی لاشخورها» که امتیاز ۸.۹ را در سایت IMDb به دست آورده در ۱۲ قسمت به صورت رایگان و با زیرنویس اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

امتیاز دهید