برگزاری اولین همایش Study Abroad برای رشته های معماری و شهرسازی

هنردستان : همایش Study Abroad برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود.

به گزارش  هنردستان، رشته‌هایی مانند معماری و شهرسازی ویژگی‌هایی دارند که آنها را از رشته‌های فنی-مهندسی متمایز می‌کند و از این رو شیوه اقدام و اخذ پذیرش از دانشگاه‌های خارج از ایران نیز در این رشته‌ها متفاوت است و نمی‌توان با استفاده از اطلاعاتی که از افراد در رشته‌های دیگر به دست می‌آید اقدام نمود. 

 

به گزارش  هنردستان، رشته‌هایی مانند معماری و شهرسازی ویژگی‌هایی دارند که آنها را از رشته‌های فنی-مهندسی متمایز می‌کند و از این رو شیوه اقدام و اخذ پذیرش از دانشگاه‌های خارج از ایران نیز در این رشته‌ها متفاوت است و نمی‌توان با استفاده از اطلاعاتی که از افراد در رشته‌های دیگر به دست می‌آید اقدام نمود. از این رو برای ارائه اطلاعات دقیق، جامع و به روز در خصوص نحوه اپلای کردن و اخذ پذیرش در دانشگاه‌های مختلف به صورت کاملا تخصصی، ویژه رشته های معماری و شهرسازی در گرایش‌های مختلف، همایش Study Abroad برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود.

حضور افرادی که در سال 2017 موفق به اخذ پذیرش و فاند از دانشگاه‌های معتبر دنیا شده‌اند از شاخصه‌های این همایش است. همچنین در این همایش با چند تن از افرادی که در مقاطع مختلف در دانشگاه‌های متفاوت (و البته معتبر) مشغول به تحصیل و تدریس می‌باشند از طریق skype مصاحبه آنلاین انجام می‌شود تا تجربیات خود درباره تحصیل و زندگی در خارج از ایران را در اختیار شرکت‌کنندگان در همایش قرار دهند.

منبع : هنرآنلاین

 

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »