دانلود آهنگ «انگار دل منه که داره میشکنه»

هنردستان : دانلود آهنگ «انگار دل منه که داره می‌شکنه» از محمدرضا علیمردانی قابل دریافت است.
به گزارش هنردستان محمدرضا علیمردانی (زادهٔ ۱۱ خرداد ۱۳۵۵، تهران) صداپیشه، خواننده و بازیگر ایرانی است. وی دارای مدرک کارشناسی تئاتر، نمایش و بازیگری است و تاکنون به عنوان دوبلر بسیاری از انیمیشن‌ها فعالیت داشته‌ است. علیمردانی فعالیت هنری خود را با بازیگری آغاز کرده‌است.

 

 
به گزارش هنردستان محمدرضا علیمردانی (زادهٔ ۱۱ خرداد ۱۳۵۵، تهران) صداپیشه، خواننده و بازیگر ایرانی است. وی دارای مدرک کارشناسی تئاتر، نمایش و بازیگری است و تاکنون به عنوان دوبلر بسیاری از انیمیشن‌ها فعالیت داشته‌ است. علیمردانی فعالیت هنری خود را با بازیگری آغاز کرده‌است.
 
علیمردانی تاکنون تیتراژ مجموعه‌های «انقلاب زیبا» و «جهل مرکب» را خوانده است.
 
وی تاکنون به عنوان صداپیشه به جای بسیاری از شخصیت‌های مطرح کارتونی و سینمایی ایفای نقش کرده است که از این بین می‌توان به نقش شیطان در مجموعه تلویزیونی سقوط یک فرشته، راوی انیمیشن‌های حیات وحش و دیرین دیرین و … و نقش قیطون خان در برنامه کودک و نوجوان رنگین کمان (شبکهٔ تهران) اشاره کرد. وی همچنین مدیر دوبلاژ انیمیشن رستم و سهراب، مبارک و صداپیشگی یکی از عروسک‌های جدید خندوانه به نام غنچه نیز بوده‌ است.
 
از آخرین کارهای او می‌توان به مجموعه انیمیش‌های شهر «مون» که به سفارش سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری ساخته شده است، اشاره نمود.
 
علیمردانی در مقطعی یکی از اعضای انجمن گویندگان جوان بوده‌ است.
 
در زیر متن بخشی از قطعه موسیقیایی «احوال تلخم» با صدای محمدرضا علیمردانی که در تیتراژ سریال انقلاب زیبا شنیده‌اید، آورده شده است.
 
«دل تنها و غریبم من و این حال عجیبم حال بارون زده از چشمای ابری/ دل دل دل تنگم من و این حال قشنگم حال ابری شده از درد و بی صبری/ انگار دل منه که داره میشکنه صبور و بی صدا هر لحظه با منه/ گلا از این همه حس که تو عالمه سهم من و دلم احوال تلخمه».

 منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »