فیلم «دختر شاه مرداب» به نمایش خانگی آمد

فیلم سینمایی «دختر شاه مرداب» The Marsh King’s Daughter به کارگردانی نیل برگر با دوبله اختصاصی و به صورت رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی؛ پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها فیلم سینمایی «دختر شاه مرداب» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

«دختر شاه مرداب» یک درام جنایی و رازآلود محصول ۲۰۲۳ آمریکاست که نیل برگر آن را بر اساس فیلم‌نامه‌ای از ال اسمیت، مارک ال. اسمیت و کارن دیون کارگردانی کرده است.

این فیلم روایت زندگی دختری به نام هلناست که باید با گذشته‌ای تاریک و مرموز که مرتبط به پدرش، شاه مرداب، روبه‌رو شود. پدر هلنا قبلاً مادر او را ربوده و او را در شرایط دشواری بزرگ کرده. حالا پدر از زندان آزاد شده و هلنا متقاعد می‌شود او قصد دارد دخترانش را نیز برای همیشه به اسارت ببرد.

این فیلم در نوامبر ۲۰۲۳ توسط Lionsgate و Roadside Attractions در ایالات متحده منتشر شد.

در این فیلم بازیگرانی دیزی ریدلی، بن مندلسون،گرت هدلاند،کارن پیستوریوس، بروکلین پرینس، جوی کارسون و گیل بیرمنگام به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم «دختر شاه مرداب» که امتیاز ۵.۹ را در سایت IMDb به دست آورده با مدت زمان یک ساعت و ۴۹ دقیقه به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل تماشاست.

امتیاز دهید