فیلم کوتاه «فرشته» از زن‌ستیزی مردها می‌گوید

فیلم کوتاه «فرشته» به نویسنده و کارگردان و تهیه‌کننده کوروش بهادری تاکنون چهار جشنواره بین‌المللی شرکت و یک جایزه را از آن خود کرد.

کوروش بهادری نویسنده،کارگردان و تهیه‌کننده فیلم کوتاه «فرشته» در مصاحبه‌ای به شرح مختصر داستان فیلم خود پرداخت و افزود: این فیلم 15 دقیقه‌ای در مورد زن‌ستیزی بعضی از افراد است. این فیلم دو تا مسیر برای زن قرار داده است که هر دو مسیر به قتل می‌انجامد، اگر از دست به فرار بزند کشته می‌شود و اگر پایبند زندگی‌اش باشد بازم کشته می‌شود، برای زنده‌ماندن، مردها باید کنترل اعصاب داشته باشند و اتفاقاتی که در این میان رخ می‌دهد.

او از مشکلات تولید این فیلم سخن به میان آورد و افزود: یکی از اساسی‌ترین مشکل تولید فیلم یا بهتر بگویم بیش‌تر فیلم‌ها نبود بودجه کافی است. نبود لوکیشن مورد نظر برای فیلم و مشکلاتی که مانع تولید فیلم می‌شود که کم نیستند.

بهادری در ادامه افزود: فیلمنامه را از مردادماه ۱۴۰۰ شروع به نوشتن کرده‌ام که در مهرماه ۱۴۰۱ فیلم‌برداری آغاز شد و بعد از هفت شبانه روز فیلم‌برداری آن به پایان رسید، لوکیشن‌ها از شهر تهران و کردان کرج برای فیلمبرداری انتخاب شد.

او از شرکت فیلم کوتاه فرشته در جشنواره‌ها گفت و ادامه داد: در حال حاضر در ۱۵۰جشنواره بین‌المللی و داخلی ارسال کردیم. فعلاً از جشنواره فیلم آمریکا جایزه افتخاری بهترین فیلم کوتاه را کسب کرده‌ایم و بقیه جشنواره‌ها هنوز نتیجه مشخص نشده‌اند.

این کارگردان از ساخت فیلم نیمه‌بلند قانون در آینده نزدیک خبر داد.

کوروش بهادری نویسنده و کارگردان و تهیه‌کننده تا کنون تله‌تئاتر، تئاتر و فیلم‌هایی نظیر تله‌تئاتر کوروش کبیر ۱۳۹۹ (توقیف شد)، تئاتر مرد فیل‌نما ۱۳۹۸ سالن شانو، تئاتر ایرانیان سال‌ ۱۴۰۰ سالن مهرگان (در حین اجرا  توقیف شد)، تئاتر دیاشا ۱۴۰۲ سالن ارغوان، فیلم صدثانیه صامت ۱۴۰۰ (به سه جشنواره بین‌المللی راه پیدا کرد و  نیمه‌نهایی شد)، فیلم کوتاه خدا۱۴۰۰ (فعلاً به سه جشنواره بین‌المللی راه پیدا کرد)، فیلم کوتاه سوزن ۱۴۰۱ (فعلاً به سه جشنواره بین‌المللی راه پیدا کرده)، فیلم کوتاه فروش  ۱۳۹۹، فیلم کوتاه غیرت ۱۴۰۰ و فیلم کوتاه فرشته ۱۴۰۱ را در کارنامه هنری خود دارد.

فیلم کوتاه فرشته تاکنون به چهار جشنواره بین‌المللی راه پیدا کرده و یه جایزه افتخاری دریافت کرده است.

در این فیلم بازیگرانی همچون حمیدرضا محمدحسینی،کوروش بهادری، رهاناز کبیری، رویا شیخی و نازنین زهرا بطحانی به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان و تهیه‌کننده: کوروش بهادری، فیلم‌بردار: پوریا خطیبی‌کیا، صدابردار: محمدرضا کاویانی، دستیاران کارگردان: سمیرا رحمانی، محمد منافی، تدوین و طراح پوستر: یاسمن طباطبایی، دستیار فیلم‌بردار: محمد کوزه‌گر، طراح لباس: شقایق بابایی محیا سعدآباد، منشی صحنه: نیلوفر نجاتی، موسیقی متن: محمدرضا معتمدی، برنامه‌ریزی: اصغر نجف‌پور، روابط‌عمومی صادق سیادت، پیام احمدی کاشانی، تدارکات: دانیال کمال‌پور، مهدی نصرین کامران.

امتیاز دهید