اکران ویژه فیلم سینمایی «سگ‌کش» برگزار شد

فعالیت گروه سینمایی هنر و تجربه انگیزه فیلمسازان جوان مستقل را افزایش داده است

اکران ویژه فیلم سینمایی «سگ‌کش» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسین نصیری با حضور سازندگان اثر، هنرمندان و اهالی رسانه در سینما نارسیس برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، در ابتدای این مراسم حسین نصیری ضمن تشکر از عوامل فیلم «سگ‌کش» که در ساخت فیلم او را همراهی کردند گفت: من این فیلم را سال 1400 در زمان اوج کرونا ساختم و اگر همراهی و همکاری صمیمانه سرمایه‌گذاران، عوامل و بازیگران فیلم نبود قطعاً این فیلم ساخته نمی‌شد و حتی برخی بازیگران ما در زمان ساخت، به بیماری کرونا مبتلا شدند.

او با تشکر از گروه  سینمایی هنر و تجربه که فرصت نمایش این فیلم را فراهم کرد افزود: خوشبختانه فیلم از زمان آغاز اکرانش در گروه هنر و تجربه و در شهر اردبیل با استقبال خوبی همراه شده و امیدوارم این استقبال در تهران و شهرهای دیگر نیز ادامه پیدا کند.

حسین عابدینی یکی از بازیگران اصلی فیلم نیز طی سخنانی گفت: من واقعاً تصور نمی‌کردم که با شرایط کنونی سینما، فیلم «سگ‌کش» روزی اکران شود و رنگ پرده را به خود ببیند و خوشحالم که با پیگیری‌های حسین نصیری و همکاری گروه هنر و تجربه این فیلم اکران شد.

او با اشاره به این‌که فیلم‌هایی مانند «سگ‌کش» کاملاً مستقل هستند گفت: در دوره‌ای که بیش‌تر فیلم‌های بدنه در فضاهای شهری ساخته می‌شود ساخته‌شدن یک فیلم خوب در روستا بسیار ارزشمند است و من از همه علاقه‌مندان می‌خواهم که از این سینما حمایت کنند.

صبا جلیل‌آقازاده بازیگر اصلی فیلم نیز با اشاره به این‌که این فیلم اولین تجربه جدی او در زمینه بازیگری در سینمای بلند است،گفت: حضور در این فیلم یک چالش و تجربه بزرگ و ارزشمند برای من بود.

او ادامه داد: نمایش چنین فیلم‌هایی در گروه سینمایی هنر و تجربه و حمایت از فیلم‌های مستقلی که توسط جوانان ساخته شده به ما انگیزه بیش‌تری برای فعالیت در سینما می‌دهد و من به عنوان بازیگر بسیار دوست داشتم ابتدای اولین اثرم را روی پرده ببینم و بعد انتخاب‌های دیگر انجام بدهم.

 فیلم سینمایی «سگ‌کش» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسین نصیری با حضور بازیگرانی همچون حسین عابدینی، رحیم نوروزی، ولایت خوبدل، جعفر خدابنده‌لو، جلال محمدلو و با معرفی صبا جلیل‌آقازاده، امیرحسین منتظر علیه، صالحه زهره‌وند، مرتضی نوری، بهروز بخت‌آور، امیرمهدی نصیری و با حضور اکرم علمداری و آذر یاری ساخته شده است.

فیلم سینمایی «سگ‌کش» هم اکنون در سینماهای منتخب گروه هنر و تجربه در حال اکران است.

امتیاز دهید