نقاشی با «نور و انزوا»

آثار تانیا پاکزاد در قالب یک نمایشگاه انفرادی با عنوان «نور و انزوا» تا یازدهم دی ماه به نمایش درمی‌آید.

به گزارش هنردستان ،

«نور و انزوا» مجموعه‌ای مینی‌مال از آثار متاخر تانیا پاکزاد است و آنچه از روشنایی رستنی است را به نحوی نمادین پیش چشم مخاطب می‌گذارد. 

تانیا پاکزاد متولد ۱۳۵۷ در تهران است. او تحصیلات خود در رشته‌ی نقاشی را تا مقطع کارشناسی و رشته‌ی پژوهش هنر را با دریافت کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد تهران پشت سر گذاشته است. 

پاکزاد تاکنون در بیش از سی نمایشگاه گروهی داخلی و خارجی شرکت کرده و اکنون هشتمین نمایشگاه انفرادی خود را با چراغ‌ها و گلدان‌هایی که در میان مخاطبان به محبوبیت رسیده، در گالری آریا برگزار می‌کند. 

پاکزاد در بخشی از استیتمنت این مجموعه آثار نوشته:

«هستی پهنه‌ی گسترده‌ای از جدال نور و ظلمت است؛ آنچه در پرتواَش رویش و مرگ شکل می‌گیرد. و آگاهی حتی در انزوا روشن‌بین است. در روشنایی است که جدال علیه تاریکی بر بوم نقش می‌بندد، ایده پرورانده می‌شود و حیات می‌یابد. این ذات روشنایی است و تجسم ایده در پرتوِ آن. گل‌های سرزمین من، هر چقدر هم که تنها، راه تکامل و معرفت را می‌پیمایند و با اندک روشنایی به شهود می‌رسند. این آغاز و فرجام تابلوهای من است».

علاقمندان به بازدید از نمایشگاه «نور و انزوا» می‌توانند از تاریخ ۱ تا ۱۱ دی ماه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۰:۰۰ در گالری آریا حضور بهم رسانند.

گالری آریا در ایام هفته تعطیلی نخواهد داست .

امتیاز دهید