رونمایی از پوستر و تیزر مستند «در گرو عشق»

پوستر و تیزر فیلم مستند «در گرو عشق» به کارگردانی مینا قاسمی زواره رونمایی و منتشر شد.

به گزارش مشاور رسانه‌ای فیلم مستند «در گرو عشق» به کارگردانی مینا قاسمی زواره و تهیه‌کنندگی علیرضا دهقان و مینا قاسمی زواره در ‌بخش نمایش ویژه (غیررقابتی) در هفدهمین دوره جشنواره سینماحقیقت به نمایش درمی‌آید.

موضوع این فیلم در مورد چند شخصیت کبوترباز متفاوت است که هر کدام قصه‌ها و داستان‌های عجیبی در مورد علت عشق و علاقه به کفتر دارند. مسابقات گرو (کبوترپرانی) در عید کبوتربازها (تیرماه) به مدت یک‌ماه برگزار می‌شود و در این مستند با چهره جدیدی از سبک کبوتر بازی مدرن آشنا می‌شویم. کبوتر بازی و مسابقات گرو (کبوترپرانی) در گذشته به عنوان یک ناهنجار و تهدید اجتماعی تلقی می‌شد اما در این فیلم می‌توان با آن روی سکه ماجرای کبوتربازی در ایران که اتفاقاً می‌تواند فرصت هم باشد روبه‌رو شد.

فرصت از این رو که مسابقات آن در تیرماه می‌تو‌اند جنبه گردشگری داشته باشد، همچنین گردش اقتصادی قابل توجه و ایجاد اشتغال در فرآیند تبدیل آن به یک صنعت ـ فرهنگ و …

در گرو عشق فیلمی است در باب عشقی متفاوت که عشاقش می‌گویند: ما خلافکار نیستیم، عشقبازان فقط نگاهشان به آسمان است!

مینا قاسمی زواره ساخت فیلم‌های مستندی همچون سمفونی امنیت، آن‌شب، روزهای سربی، نام من زبیر است و اتاقک را در کارنامه خود دارد.

اولین نمایش و رونمایی از فیلم روز چهارشنبه 29 آذر ساعت 22 در پردیس چارسو است.

در آستانه نمایش این فیلم، پوستر و تیزر آن رونمایی و منتشر شد. پوستر این فیلم توسط مصطفی حسن‌بیگی طراحی شده و تیزر آن را الهام معظمی گودرزی ساخته است.

عوامل این فیلم عبارتند از:

کارگردان: مینا قاسمی زواره، تهیه‌کنندگان: مینا قاسمی زواره، علیرضا دهقان، دستیار کارگردان: فاطمه زهرا قاسمی تدوین: مهدی ایروانی، مدیر تولید: بهزاد غلامی، مجری طرح: موسسه مزرعه فیلم، پژوهش: فاطمه زهرا قاسمی، میناقاسمی زواره نرجس اشکی، عکاس: معین باقری، مدیر فیلمبرداری: مهدی بهبهانی، صدابرداران: علی غیاثوند، یعقوب عبداللهی، طراحی و ترکیب صدا: حسن مهدوی، آهنگساز: سپهیار سازش، طراحی لوگو و تیتراژ: مهدیار سزاوار.

امتیاز دهید