فراخوان رزیدنسی زنان BIRCA WOMEN دانمارک

فراخوان رزیدنسی زنان BIRCA Women برای 6 هنرمند زن با اقامت مشترک 2 هفته‌ای منتشر شد.

به گزارش هنردستان ، فراخوان رزیدنسی زنان BIRCA Women برای 6 هنرمند زن با اقامت مشترک 2 هفته‌ای منتشر شد.

مهلت ثبت نام: ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۱ بهمن ۱۴۰۲)

معرفی رزیدنسی زنان BIRCA WOMEN دانمارک:

رزیدنسی زنان BIRCA WOMEN دانمارک به دنبال گسترش فعالیت فعلی شما با تمرکز بر سلامت کره زمین است. ما به دنبال خلق آثار جدید انفرادی، مشترک و مشارکتی با تمرکز بر تبادل و همکاری هستیم. به طور کلی تمرکز این مرکز بر مسائل توسه پایدار و محیط زیست است.
این رزیدنسی به دنبال ارتباط متقابل از طریق اکولوژی محیط‌زیست، عدالت اجتماعی و ابعاد روحی و فکری می‌پردازد. ما می‌خواهیم با در آغوش گرفتن طبیعت BIRCA، چشم‌اندازی برای آینده‌ای احیاکننده ایجاد کنیم که تقاطع، ارتباطات، سخاوت و به اشتراک‌گذاری را به عنوان شیوه‌هایی برای بودن و خلق کردن پرورش می‌دهد. شما می‌توانید همزمان با اینکه از شما انتظار می‌رود با هنرمندان دیگر وارد گفتگو شوید، روی پروژه‌ها/تمرین شخصی خود کار کنید و امکان خلق مشترک را درنظر داشته باشید. ما به دنبال ایجاد فضایی برای تعامل و تبادل هستیم که در آن مراقبت، اعتماد و حس امنیت با فضایی برای تبادل تجربیات یک هنرمند زن را به دنبال دارد.

ما با طیف وسیعی از ابزارها و فرآیندها کار خواهیم کرد تا چارچوب‌های ساختاری را برای آزادی خلقت بر اساس شعار باز بودن رادیکال BIRCA متشکل از شفافیت، هم‌آفرینی، اشتراک‌گذاری و توانمندسازی متوازن کنیم. ما در پی آنیم که بتوانیم به زبان‌های مختلف، گفتگوهای هنری و فرهنگی را به اشتراک بگذاریم و به آن گوش دهیم و می‌خواهیم یک ساختار سیال مشترک برای اقامت ایجاد کنیم. هر روز ناهار خوری مشترک و برنامه ریزی غذای جمعی وجود خواهد داشت. این پروژه با یک ارائه عمومی در حال انجام به پایان می رسد که به طور مشترک و پس از آن با اشتراک‌گذاری افکار به پایان می‌رسد.

مزایا و امتیازات رزیدنسی:

  • رزیدنسی BIRCA Women در Bornholm/Denmark برگزار می‌شود و توسط سوزان دانیگ/BIRCA با همکاری هنرمندان دانمارکی Nana-Francisca Schottländer هدایت می‌شود که کارگاه مشترکی را در ابتدای اقامت تسهیل خواهندکرد.
  • هزینه‌های اسکان و غذا پوشش داده می‌شود و ما تا سقف 300 یورو/2200 کرون هزینه سفر و 1340 یورو/10000 کرون هزینه اقامت را پرداخت می‌کنیم.
  • ثبت‌نام این رویداد برای تمام هنرمندان نمایشی در دسترس است.

تقویم رویداد:

  • مهلت ثبت‌نام:‌ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۱ بهمن ۱۴۰۲)
  • زمان برگزاری: ۲۹ آوریل تا ۱۲ می ۲۰۲۴ (اردیبهشت ۱۴۰۳)
امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »