برپایی دو نمایشگاه تجسمی در خانه هنرمندان ایران

دو نمایشگاه طراحی و نقاشی به هنرگردانی رویا ارمکیان در گالری‌های خانه هنرمندان ایران افتتاح شد.

به گزارش هنردستان ، نمایشگاه طراحی با عنوان «واگویه‌های من» و نمایشگاه نقاشی با عنوان «ملکوت فروشی نیست» ساعت ۱۷ جمعه در گالری‌های این مجموعه افتتاح شده و تا ۱۸ دی ۱۴۰۲ میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

بر این اساس نمایشگاه طراحی «واگویه‌های من» که به آثار مهنوش فولادی اختصاص دارد، در گالری‌های استاد نامی و بهار افتتاح شده است .

در توضیح نمایشگاه «واگویه‌های من» آمده است: «در طراحی‌های مهنوش فولادی کشف و شهودی را در می‌یابیم که نوع جهان بینی و نگاهش به انسان است.

او در معنایِ حقیقی ارتباط با سوژه غوطه‌ور می‌شود و آنچه دریافت می‌کند از رابطه عمیق وجودیِ خویش با فیگور است. طراحی هایش حاکی از نگرش ویژه به دنیای درونی انسان و بیان خردورزانه‌ای ست که به آثارش داده است.»

همچنین نمایشگاه نقاشی اثر شیلان قاضی با عنوان «ملکوت فروشی نیست» در گالری تابستان برپا شده است .

در توضیح نمایشگاه «ملکوت فروشی نیست» آمده است: «آثار شیلان قاضی رهاورد اندیشه خاصش به جهان و هستی است. هدفش تنها رساندن پیام نیست بلکه فراتر از آن گام برمی‌دارد و مخاطب را به زیستنی نو و ابدی دعوت می‌کند. حضوری پیوسته و مداوم در آثارش کاملا مشهود است.

او با آفرینش نقاشی‌هایش تلنگری به ذهن انسان می‌زند تا شاید در این دنیای وانفسا که در تنگنای تاریکی قرارگرفته راهِ روشنی را برگزیند.»

خانه هنرمندان ایران روزهای شنبه تعطیل است و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید روزهای یکشنبه تا جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ به گالری‌های این مجموعه مراجعه کنند.

امتیاز دهید