حضور تماشاخونه در دومین دوره نمایشگاه رصتا

پلتفرم «تماشاخونه» برای دومین سال متوالی خود، در دومین دوره از نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) حضور خواهد داشت.

به گزارش روابط‌عمومی،«تماشاخونه» به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم پخش رایگان فیلم و سریال در دومین دوره از نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) که از ۱۰ تا ۱۲ دی‌ماه در مصلای امام خمینی برگزار می‌شود، حضوری فعال خواهد داشت.

در این نمایشگاه که با حضور حداکثری نماینده‌های رسانه‌های صوت و تصویر برگزار می‌شود،«تماشاخونه» به عنوان پلتفرمی که در هر زمان و به طور کاملاً رایگان و تنها با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن آن می‌توان بهترین فیلم‌ها، سریال‌ها و انیمیشن‌های مطرح ایران و جهان را در ژانرهای مختلف به صورت زیرنویس یا دوبله اختصاصی تماشا کرد، حضور خواهد داشت.

دومین دوره از نمایشگاه رصتا ضمن ایجاد هم‌گرایی و هم‌افزایی بین فعالان حوزه سکوهای مجازی، با هدف حمایت مادی و معنوی از رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، ایجاد فرصت برای توسعه رسانه‌ها، برقراری ارتباط مخاطبان با مسئولان حوزه سکوهای خانگی، دریافت پیشنهادها و انتقادهای مخاطبان برگزار می‌شود.

در این دوره از نمایشگاه،«تماشاخونه» همراه با شرکت «رایمون مدیا» که دارنده استودیوهای فول دیجیتال جهت انجام کارهای سی‌جی و استودیوهای فیزیکی برای ساخت برنامه‌های ترکیبی و باکس‌های تدوین و شرایط فیلم‌برداری در فضاهای بسته را دارد و «آسیاتک» اپراتور ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی در غرفه 102  A حضور دارد.

امتیاز دهید
ادبیات خارجی

فراخوان شعر Winchester 2024

فراخوان شعر Winchester 2024منتشر شد . به گزارش هنردستان ، جشنواره شعر Winchester واقع در انگلستان از تمامی شاعران سراسر دنیا دعوت می کند تا

ادامه مطلب »