فراخوان مرکز هنری Yeiser Art Center

فراخوان مرکز هنری Yeiser Art Center منتشر شد .

به گزارش هنردستان ، مرکز هنری Yeiser اکنون آثاری را برای نمایشگاه بین المللی هیئت داوران FANTASTIC FIBERS 2024 می پذیرد. یکی از جذاب ترین و مبتکرانه ترین نمایشگاه های بین المللی مرکز هنری Yeiser، FANTASTIC FIBERS به دنبال نمایش طیف گسترده ای از آثار برجسته معاصر مرتبط با رسانه فیبر است.

آثار معاصر و نوآورانه ایجاد شده با فیبر به عنوان رسانه یا مفهوم اولیه مورد استقبال قرار می گیرد. این نمایشگاه برای تمامی هنرمندان 18 سال به بالا که در زمینه هنر فیبرکار می کنند آزاد است.

هنر الیافی یا هنر فیبر (انگلیسی: Fiber art) به نوعی از هنرهای زیبا اطلاق می‌شود که مواد آن از الیاف طبیعی یا مصنوعی و اجزای دیگر مانند پارچه یا نخ تشکیل شده‌است. این هنر بر مواد و کار یدی هنرمند، به عنوان بخشی از اهمیت آثار، تمرکز دارد و ارزش زیبایی‌شناختی اثر را بر سودمندی آن اولویت می‌دهد.

  • هنر پارچه
  • طراحی پارچه
  • نقاشی آمیخته

تمام آثار ارسالی باید اصلی باشند، در سه سال گذشته تکمیل شده باشند و قبلاً در نمایشگاه FANTASTIC FIBERS به نمایش گذاشته نشده باشند.

هیچ محدودیتی در اندازه وجود ندارد.

حداکثر دو قطعه جداگانه برای هر هنرمند با هزینه ورودی 40 دلار برای پوشش هر دو قطعه مجاز است.

FANTASTIC FIBERS 2024 از 26 مارس تا 9 می 2024 در مرکز هنری Yeiser به نمایش گذاشته خواهد شد.

دستورالعمل های مهم برای ورودی های متعدد:
هنرمندان می‌توانند حداکثر دو اثر متمایز، با یک تصویر برای هر کدام، در ورودی خود ارسال کنند. چه یک یا دو اثر هنری وارد کنید، هزینه 40 دلار است. هر ارسالی می‌تواند شامل حداکثر دو اثر مختلف باشد که برای هر کدام یک تصویر وجود دارد. همه آثار باید به طور همزمان ارسال شوند. پس از تکمیل فرآیند پرداخت، نمی توانید ورودی های اضافی را ارسال کنید.

جوایز:
1200 دلار تعلق می گیرد

  • 700 دلار مقام اول
  • 300 دلار مقام دوم
  • 200 دلار مقام سوم

حراجی:
در جایی که آثار برای خرید ارائه می‌شوند، فروش تشویق می‌شود، اما برای ورود، نیازی به فروش نیست. مرکز هنری Yeiser 40٪ پورسانت را در تمام فروش های گالری نگه می دارد، بنابراین کار خود را بر اساس آن قیمت گذاری کنید. کار در طول مدت نمایشگاه به ازای ارزش اثر یا 60 درصد قیمت خرده فروشی بیمه خواهد شد. هنرمندان مسئول بیمه آثار خود در حین حمل و نقل به و از Yeiser هستند.

تاریخ های مهم:

آخرین مهلت درخواست: 1 فوریه 2024(12 بهمن 1402)
اطلاعیه پذیرش: 15 فوریه 2024(26 بهمن 1402)
موعد کار در مرکز هنری Yeiser تا: 15 مارس 2024، تا ساعت 5 بعد از ظهر
تاریخ برگزاری نمایشگاه: 26 مارس تا 9 می 2024(فروردین و اردیبهشت 1403)
تاریخچه برگزاری نمایشگاه :
این نمایشگاه در سال 1987 به عنوان یک نمایشگاه هنری پوشیدنی آغاز شد، اما در طول سال ها تکامل یافته است تا شامل ترکیبی قانع کننده از آثار سنتی و غیر سنتی ایجاد شده از الیاف طبیعی یا مصنوعی و آثاری است که به موضوع یا رسانه الیاف می پردازد. پادوکا هر ماه آوریل به مقصدی برای لحاف‌ها و علاقه‌مندان به لحاف تبدیل می‌شود، زیرا بیش از 30000 بازدیدکننده از سراسر جهان در AQS QuiltWeek شرکت می‌کنند. Fantastic Fibers با کاوش در زمینه گسترده تر منسوجات، عنصر ویژه دیگری را به QuiltWeek اضافه می کند.

هیئت منصفه: ساندرو تیبری
ساندرو تیبری هنرمند اهل فابریانو ایتالیا، متخصص در ساخت کاغذ دستی و معلم فناوری کاغذ در آکادمی هنرهای زیبا در رم است. او کتاب های «ملاقات با کاغذ» و «آی تیبری» را نوشت. آثار هنری او در روزنامه های ایتالیایی و بین المللی و برنامه های تلویزیونی بین المللی به نمایش درآمده است. تیبری در کارگاه های آموزشی در آکادمی های هنرهای زیبا: ونیز، بولونیا، رم، پروجا، ماسراتا، در مدارس راهنمایی و ابتدایی و در انجمن های فرهنگی تدریس کرده است. او عضو دانشگاه کاغذسازان پیا و عضو افتخاری بنیاد فدریگونی فابریانو است.

اعلان دعوت شده یا دعوت نشده پس از اتمام جلسه داوری در 15 فوریه در حساب CAFE شما ظاهر می شود. شما یک اعلان از CAFE با پذیرش یا تأسف دریافت خواهید کرد. چند ارسالی ممکن است دو اعلان ایمیل متفاوت دریافت کنند. اعلان‌های ایمیل، هر اثر هنری را به‌عنوان دعوت‌شده یا دعوت نشده فهرست می‌کند. لطفا SPAM را بررسی کنید.

*** اعضای مرکز هنری Yeiser برای کلیه آثار ارسالی تخفیف دریافت می کنند. لطفاً برای به‌روزرسانی عضویت و دریافت کد کوپن، به سایت فراخوان مراجعه نمایید .

الزامات برنامه
آثار معاصر و نوآورانه ایجاد شده با فیبر به عنوان رسانه یا مفهوم اولیه مورد استقبال قرار می گیرد.

معیارهای واجد شرایط بودن
این نمایشگاه برای تمامی هنرمندان 18 سال به بالا که در زمینه هنر فیبر کار می کنند آزاد است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید .

امتیاز دهید