فراخوان مجله هنری The Courtship of the Winds

فراخوان مجله هنری The Courtship of the Winds در رشته‌های مختلف هنری منتشر شد.

به گزارش هنردستان ، خواستگاری بادها یک مجله ادبی آنلاین است که اولین شماره خود را در سال 2016 منتشر کرد. آنها یک وب سایت دوست داشتنی دارند، با عنوانی واضح و متمایز که همراه با نام آنهاست. آنها سالی دو شماره منتشر می کنند و آثاری که منتشر می کنند شامل عکاسی، هنری، شعر، داستان، مقاله و همچنین قطعات کوتاه نمایشی و قطعات کوتاه موسیقی است. می توانید در اینجا احساسی نسبت به آنچه اخیراً منتشر کرده اند داشته باشید.

فراتر از خواندن چند قطعه قبل از ارسال، من همچنین شما را تشویق می کنم که یادداشت میز سردبیر آنها را بررسی کنید. یادداشت روی میز سردبیر توسط ویلیام وی ری بر شعر تمرکز دارد و به این خط ختم می شود: «من فقط می توانم در مورد تلاشم در خواستگاری بادها برای انتشار اثری با ارزش ماندگار روشن باشم.» من قدردانی می‌کنم که در دستورالعمل‌های ارسالی، ری یادداشتی را درج کرده است که می‌گوید: «ما علاقه‌مندیم «ناشناخته‌ها» و همچنین نویسندگان معتبر را منتشر کنیم. نویسنده‌ای که مطلقاً چیزی منتشر نکرده است، مانند یک «نام» برنده جایزه خوانده می‌شود.

لطفاً فقط در صورتی ارسال کنید که اثری را که منتشر می کنند دوست دارید و یادداشت با شما طنین انداز شده است. همه نشریات برای همه نویسندگان مناسب نیستند

آنها از Submittable برای همه موارد ارسالی استفاده می کنند. آنها از نویسندگان می خواهند که در یک دوره شش ماهه بیش از یک بار در یک ژانر خاص کار ارسال نکنند. آنها سعی می کنند به تمام موارد ارسالی ظرف شش ماه پاسخ دهند. آنها فقط به کارهایی علاقه دارند که قبلاً منتشر نشده باشد.

نثرنویسان باید یک قطعه را ارسال کنند که بیش از 10000 کلمه نباشد. شاعران می توانند حداکثر شش شعر را همزمان ارسال کنند. ارسال همزمان مجاز است تا زمانی که بلافاصله از طریق Submittable انصراف دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً از راهنمای ارسال آنها دیدن کنید.

امیلی هارستون نویسنده بسیاری از کتاب‌های محبوب، از جمله راهنمای انتشار نویسندگان برای ارسال دست‌نوشته، ارسال، انتشار، تکرار، و راهنمای 2023 برای ناشران دست‌نوشته است. او به طور منظم سه دوره تحسین شده در زمینه نویسندگی و انتشار را در کارگاه The Writer’s Workshop در Authors Publish تدریس می کند.

قوانین رشته‌های مختلف

هنرهای تجسمی و عکس:

2 تا 10 تصویر یا عکس از آثار هنری ارسال کنید.

ناداستان:

ما به جستار و مقاله‌هایی علاقه‌مندیم که مشاهدات دقیقی درباره موضوعات اجتماعی، سیاسی یا فلسفی ارائه می‌دهند و به سبکی جذاب و قابل دسترس نوشته شده‌اند. تحلیل‌های ادبی دقیق و مختصر، گزارش‌نویسی و سفرنامه‌نویسی نیز مورد استقبال قرار می‌گیرد. طول به طور کلی نباید از 10000 کلمه تجاوز کند.

داستانی:

ما پذیرای هر چیزی هستیم، از داستان‌های بسیار کوتاه (معروف به « فلش فیکشن »، اگرچه ما آن اصطلاح را دوست نداریم) تا داستان‌های کوتاه یا گزیده‌هایی از رمان‌ها. طول به عنوان یک قاعده نباید از 10000 کلمه تجاوز کند.

موسیقی:

ما به قطعات کوتاه (حداکثر 20 دقیقه) موسیقی که جایی در حوزه‌های موسیقی معاصر کلاسیک، جاز آوانگارد یا راک تجربی/پراگرسیو قرار می‌گیرند علاقه‌مندیم. ما به دنبال چیزی نیستیم که بتوان آن را معمولی یا «گوش دادن آسان» نامید. گزیده ای از آثار طولانی تر مجاز است.

شعر:

حداکثر ۶ شعر ارسال کنید.

نمایش:

ما به نمایشنامه های منظوم کوتاه و نمایش های تک نفره نمایشی علاقه مندیم.

امتیاز دهید