معرفی شورای انتخاب آثار بخش خردسال جشنواره کودک و نوجوان

دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان، شورای انتخاب آثار بخش خردسال، این رویداد نمایشی را معرفی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان، رضا بابک، آزیتا رضایی و دکتر محمود دهقان هراتی، 31 اثر نمایشی بخش خردسال این جشنواره را ارزیابی و انتخاب خواهند کرد.

رضا بابک کارگردان، نویسنده و بازیگر پیشکسوت و چهره شناخته‌شده تئاتر و نمایش‌های تلویزیونی کودکان است. او فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد و با تأسیس اولین گروه هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به اجرای نمایش پرداخت. او در کنار حضور جدی در حوزه سینما و تلویزیون، در تئاتر نیز فعالیت ماندگاری داشت. ترب،کوتی و موتی، خورشیدخانوم آفتاب کن، شاپرک‌خانوم، الدوز و کلاغ‌ها، عروسک سخنگو و هملت شازده‌کوچولوی دانمارک از جمله آثار نمایشی اوست.

آزیتا رضایی با نام هنری خاله‌رویا، از مجریان سرشناس تلویزیونی است که تجارب زیادی را در این زمینه دارد. او در سال 1374 با حضور در سریال مهر خوبان به کارگردانی یوسف سیدمهدوی اولین گام هنری خود را در زمینه بازیگری برداشت و سال‌هاست در برنامه‌های کودک و نوجوان اجرا دارد.

محمود دهقان هراتی،کارگردان و بازیگر تئاتر و تئاتر عروسکی، دکترای نمایش خود را از دانشگاه ملی ‌مالزی دریافت کرده. او علاوه بر حضور در آموزش و پرورش در دانشگاه‌های مختلف مشغول تدریس است. هراتی در حوزه مدیریتی مدتی به عنوان رییس انجمن نمایش و مديركل فرهنگ استان یزد حضور داشت. او در حوزه اجرا نیز آثاری همچون شیطان در تابستان، بی‌خانمان، دماغ، من و گربه‌پری، خیمه‌شب‌بازی مروت‌نامه، سیاوش و… را روی صحنه برده است.

امتیاز دهید