مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه مستند «سلاطین گل‌کوچیک» برگزار شد

کوچه‌ها دیگر محل بازی نیست

مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم مستند «سلاطین گل‌کوچیک» به کارگردانی امیر زوینی و تهیه‌کنندگی بهتاش صناعی‌ها شب گذشته دوشنبه ۹ بهمن با حضور سازندگان اثر، ورزشکاران و هنرمندان توسط گروه سینمایی هنر و تجربه در سالن شماره ۲ پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی گروه سینمایی هنرو تجربه، امیر زوینی کارگردان فیلم «سلاطین گل‌کوچیک» با تشکر از فضایی که گروه سینمایی هنر و تجربه فراهم کرده است گفت: مدت‌ها منتظر این فرصت بودم تا فیلم که از نظر من یک مستند داستانی است اکران شود.

او با تشکر از عوامل فیلم و کسانی که کمک کردند تا این فیلم ساخته شود ادامه داد: بازی گل‌کوچیک و فوتبال گل‌کوچیک یکی از تفریحات معمول دهه هفتاد بود و به نوعی به شناسنامه ما گره زده شده بود. هرچند دیگر  نه کوچه‌ها فضای بازی دارند و نه سرگرمی‌ها مانند گذشته است.

زوینی افزود: رفتار و حرکت‌ها در این ورزش است که هر فردی نمی‌تواند انجام بدهد و حتی افراد زیادی بودند که  به واسطه گل‌کوچیک برای خود اسم و رسمی را به دست آورده بودند.

فیلم مستند «سلاطین گل‌کوچیک» سبه کارگردانی امیر وزینی و تهیه‌کنندگی بهتاش صناعی‌ها از امروز دهم بهمن در پلتفرم نماوا به صورت آنلاین آغاز می‌شود.

امتیاز دهید