هشت نمایش در بخش نوجوان جشنواره بیست‌وهشتم رقابت می‌کنند

دبیرخانه بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان، شورای انتخاب آثار بخش نوجوان و آثار منتخب این بخش از جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، طی احکامی جداگانه از سوی امیر مشهدی‌عباس دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، اعضای هیات انتخاب آثار بخش نوجوان این رویداد نمایشی متشکل از حسن دادشکر، حمید گلی، امین جعفری‌زاده و فریبا دلیری معرفی شدند.

اعضای این شورا پس از ارزیابی ۱۰۲ اثر ارسالی به این بخش از جشنواره بیست‌وهشتم، ۴ اثر را به صورت قطعی و ۴ اثر را مشروط به بازبینی مجدد برای حضور در جشنواره به شرح زیر انتخاب کردند.

1- نمایش رویای اسبی به نام شبرنگ، نوشته مهدی سیم‌ریز به کارگردان محمد جهان‌پا از خراسان رضوی

2- نمایش عقاب نوشته و کارگردانی ناصر آویژه از تهران

3- نمایش شکلات‌فرنگی نوشته کاظم پورمهدی و کارگردان محمدرضا مالکی از تهران

4- نمایش دلغک نوشته و کارگردانی سعید ابک از تهران

5- نمایش اتفاقات عجیب 16سالگی نوشته و کارگردانی داود زارع از تهران (مشروط)

6- نمایش علاالدین نوشته و کارگردان الهه کیان‌فرد، از یزد  (مشروط)

7- نمایش آن شب مهتاب نوشته و کارگردانی ملیحه زحمتکش و زهرا قربانی از فارس (مشروط)

8- نمایش جنگ و صلح نوشته و کارگردانی میثم یوسفی از تهران (مشروط)

بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «تئاتر، تمرین ناب زندگی» و با هدف تقویت هم‌دلی و همراهی، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، به دبیری امیر مشهدی‌عباس، اسفندماه سال ۱۴۰۲ در شهر تاریخی اردکان یزد برگزار می‌شود.

مشروح اخبار بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان را می‌توانید از سایت جشنواره به نشانی https://icy.theater.ir/ دنبال کنید.

امتیاز دهید