پنج‌شنبه‌های شنیدنی با طب ایرانی در رادیوسلامت

ارتقای دانش سلامت یکی از موضوعات جدی است که باید ازسوی افراد جامعه مورد توجه قرار بگیرد و برنامه طب ایرانی روزهای پنج‌شنبه به تهیه‌کنندگی زهرا خضری روانه آنتن رادیوسلامت می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی رادیوسلامت، زهرا خضری، تهیه‌کننده طب ایرانی با اشاره به این‌که این برنامه روزهای پنج‌شنبه ساعت 8:05 دقیقه صبح پخش می‌شود،گفت: این برنامه با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه‌های تهران و… روانه آنتن رادیوسلامت می‌شود. برنامه با محوریت طب سنتی است و ما به سبک زندگی سالم می‌پردازیم و تلاش داریم در این زمینه پاسخگوی سئوالات مردم باشیم و کارشناسان تلاش می‌کنند راهنمایی‌های لازم را در این حوزه به مخاطبان داشته باشند.

او ادامه داد: به عنوان نمونه در برنامه طب ایرانی به مردم آموزش می‌دهیم چه خوراکی‌های سالمی میل کنند تا خوابی با آرامش بیش‌تر داشته باشند. در مجموع این برنامه در قالب پرسش و پاسخ، پاسخگوی سئوالات مردم است. روز پنج‌شنبه 12 بهمن به موضوع یبوست می‌پردازیم و دکتر علی‌رضا خادم عضو هیات‌علمی دانشگاه شهید بهشتی در این حوزه به پرسش‌های مردم پاسخ می‌دهند. دکتر افروز کاظمی و کیانا فرحی مجری کارشناسان برنامه هستند. الهام بوجارنژاد هماهنگی را بر عهده دارد و حمید فروزنده هم بخش ارتباطات است. این برنامه گفت‌وگو محور سعی دارد سبک زندگی سالم را ترویج بدهد.

این تهیه‌کننده عنوان کرد: ارتقای دانش سلامت یکی از موضوعات جدی است که باید از سوی افراد جامعه مورد توجه قرار بگیرد و برنامه طب ایرانی هم در این مسیر سعی دارد راهکارهای لازم را به شنوندگان آموزش بدهد. ضمن این‌که مخاطبان می‌توانند پاسخ پرسش‌هایشان را در این زمینه از کارشناس برنامه دریافت بکنند.

امتیاز دهید
ادبیات خارجی

فراخوان شعر Winchester 2024

فراخوان شعر Winchester 2024منتشر شد . به گزارش هنردستان ، جشنواره شعر Winchester واقع در انگلستان از تمامی شاعران سراسر دنیا دعوت می کند تا

ادامه مطلب »