هنردستان : مجموعه 30 قسمتی انیمیشن «دوران نامزدی» که با مضمونی طنز به موضوع مهم اخلاق انتخاباتی میپردازد توانسته با شیوه خاص توزیع خود در فضای مجازی استقبال گسترده مخاطبان را به خود جلب کند.
به گزارش هنردستان، مجموعه ۳۰ قسمتی انیمیشن «دوران نامزدی» که با مضمونی طنز به موضوع مهم اخلاق انتخاباتی میپردازد، توانسته است با شیوه خاص توزیع خود در فضای مجازی استقبال گسترده مخاطبان را به خود جلب کرده .
به گزارش هنردستان، مجموعه ۳۰ قسمتی انیمیشن «دوران نامزدی» که با مضمونی طنز به موضوع مهم اخلاق انتخاباتی میپردازد، توانسته است با شیوه خاص توزیع خود در فضای مجازی استقبال گسترده مخاطبان را به خود جلب کرده و پس از یک هفته و پخش هفت قسمت از این مجموعه بیش از یک میلیون بار در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد.
انتشار مجموعه انیمیشنهای «دوران نامزدی» که از تازهترین محصولات خانه انیمیشن انقلاب اسلامی محسوب میشود، از هفتهی گذشته و همزمان با شروع تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخاباتهای ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد.
مجموعه «دوران نامزدی» انیمیشنی با درون مایهی طنز است که به سفارش خانه انیمیشن انقلاب اسلامی و با اجرای طرح توسط مؤسسه فرهنگی هنری پرنیان اندیشه هنر در سی قسمت تولید شده است. موضوع اصلی این انیمشینها حول محور مسائل تبلیغاتی کاندیداها و ضرورت رعایت اخلاق در فعالیتهای انتخاباتی کاندیداها است.
از نکات قابل توجه در مورد این انیمیشن شیوه خاص انتشار این مجموعهی سی قسمتی است که تا کنون هفت قسمت از آن منتشر شده است. تیم توزیع و روابط عمومی سازمان هنری رسانهای اوج با استفاده از تجربهی موفقیتآمیز انتشار مجموعه «آخرین پرواز کرکس» بار دیگر از ظرفیت فضای مجازی مخصوصا کانالهای تلگرامی برای انتشار اولیهی مجموعه انیمیشنهای «دوران نامزدی» بهره برده است. بر همین اساس هر شب حدود ساعت 20 یک قسمت از مجموعه «دوران نامزدی» در فضای مجازی منتشر میشود و علاقمندان میتوانند همه روزه از ساعت 20 با مراجعه به کانال تلگرامی سازمان هنری رسانهای اوج یا مراجعه به کانال خانه انیمیشن در سایت آپارات،به تماشای قسمتهای جدید این مجموعه بنشینند.
تا کنون 7 قسمت از مجموعه 30 قسمتی «دوران نامزدی» با انتشار در فضای مجازی به مخاطبان عرضه شده است که با استقبال گسترده و مثبت مخاطبان مواجه شده است. گستردگی این استقبال تا حدی است که هفت قسمت اول این انیمیشن طنز انتخاباتی مجموعا بیش از یک میلیون بار در فضای مجازی به سمع و نظر مخاطبان رسیده است.
جواد فتحی کارگردانی، محمد رمضانی تهیهکنندگی و محمدرضا شهبازی سرپرستی نویسندگان این مجموعه را بر عهده داشتهاند و این مجموعه پس از انتشار از طریق فضای مجازی در رسانهی ملی نیز منتشر خواهد شد.
منبع : فارس