«آرام و سرد» تابستان جلوی دوربین می‌رود

هنردستان : هاشمی طبا از آخرین وضعیت جدیدترین ساخته‌های سینمایی خود گفت.
میثم هاشمی طبا کارگردان سینما درباره جدیدترین وضعیت ساخت «آرام و سرد» گفت: در بازنویسی  نهایی فیلمنامه قرار شد، سکانس‌هایی در فرانسه به آن اضافه شود و فکر می‌کنم با این روند، تابستان فیلمبرداری را آغاز کنیم. 

 

میثم هاشمی طبا کارگردان سینما درباره جدیدترین وضعیت ساخت «آرام و سرد» گفت: در بازنویسی  نهایی فیلمنامه قرار شد، سکانس‌هایی در فرانسه به آن اضافه شود و فکر می‌کنم با این روند، تابستان فیلمبرداری را آغاز کنیم. 
 
وی افزود: تمام بازیگران این فیلم ایرانی هستند و حدود چهل و پنج روز فیلمبرداری برای آن در نظر داریم که حدود یک هفته فرانسه و مابقی در ایران خواهد بود. 
 
وی اضافه کرد: «آرام و سرد» فیلمی فاخر و جذاب خواهد بود و مخاطب از دیدن آن لذت خواهد برد.
این کارگردان درباره آخرین وضعیت «به شیرینی فرهاد» بیان کرد: فعلا اقدامی برای این پروژه نکردیم چون برآورد ما از آن چیزی که فکر می‌کردیم، سنگین‌تر شده است.
گفتنی است؛ «نفس‌های آرام» از دیگر فعالیت‌های سینمایی هاشمی طبا آماده اکران است. 
 
در خلاصه داستان فیلم سینمایی «نفس‌های آرام» آمده است: محیا و رضا زوج جوانی در آستانه ازدواج هستند. رضا مهندس معمار است و محیا شاگرد و نامزد او است. حادثه ای برای محیا اتفاق می افتد که مسیر زندگی هر دوی آنها را تغییر می دهد. 
 
کوروش تهامی، محمود پاک نیت، همایون ارشادی، لیلا بلوکات، آوا دارویت با هنرمندی جعفر دهقان و شهرام عبدلی از جمله بازیگران این فیلم هستند. 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
 

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »