گفت‌وگو با تهیه‌کننده برنامه انتخاباتی رادیو معارف

خانه ملت به شبهات مردم پاسخ می‌دهد

برنامه رادیویی «خانه ملت» در رادیومعارف اهداف و عملكرد تشكیل مجلس را بازگو می‌كند. این برنامه با هدف بررسی جایگاه انتخابات مجلس شورای اسلامی چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 18:30 روی آنتن می‌رود.

روح‌الله اسماعیلی، تهیه‌کننده برنامه رادیویی برنامه خانه ملت در این باره گفت: برنامه رادیویی خانه ملت ضمن تشریح وظایف مجلس،كاركردهای مجلس را واكاوی كرده و اهداف آن را به سمع شنوندگان رادیومعارف می‌رساند.

او افزود:کارشناس این برنامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین باقرزاده، عضو هئیت علمی موسسه حضرت امام و دکترای علوم سیاسی دارد. او از چهره‌های شناخته ‌شده در حوزه سیاسی و رسانه است و با اشرافی که کارشناس برنامه به مباحث سیاسی روز کشور دارد، به محتوای برنامه غنا بخشیده و با بازخوردی که از مخاطبان برنامه دریافت کردیم، مباحث این برنامه در زمینه آگاهی‌بخشی توانسته نظر مخاطبان را جلب کند.

تهیه‌کننده برنامه رادیویی خانه ملت در خصوص راهکارهای افزایش مشارکت و شور و نشاط انتخاباتی و تاثیری که برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی بر روی مخاطب دارد، گفت: در این برنامه می‌کوشیم از مباحث کارشناسی نهایت بهره را ببریم.

اسماعیلی افزود: در خانه ملت به خواسته‌ها و شبهاتی که در ذهن مخاطب به واسطه هجوم بی‌وقفه فضای مجازی ایجاد شده، پاسخ می‌دهیم و با دنبال کردن موضوعات مهم روز کشور شاهد مشارکت فعال شنوندگان هستیم. او ادامه داد: اعتقاد دارم اگر شنونده دغدغه‌های مردم باشیم، می‌توانیم اعتمادسازی کرده و دیگر شاهد هجوم بی‌امان فضای مجازی نباشیم.

امتیاز دهید