شاعر “پا” این بار با یک “غروب پاییزی…” آمد

هنردستان: سهند آدم عارف، شاعر مجموعه شعر “پا” با دومین مجموعه شعرش در سی امین مایشگاه کتاب تهران حاضر شده است.

 

به گزارش هنردستان، “غروب پاییزی همچو الاغ می‌آمد”‌ دومین مجموعه شعر سهند آدم عارف است که در نشر نصیرا منتشر شده است.

 مجموعه شعر “غروب پاییزی همچو الاغ می‌آمد”‌ دومین مجموعه شعر سهند آدم عارف است که  شامل شعرهای او از سال ٨٨ تا ٩٤ است. این کتاب امروز -جمعه 15 اردیبهشت- در سی امین نمایشگاه کتاب تهران، غرفه انتشارات نصیرا رونمایی می‌شود. در مراسم رونمایی این کتاب که از ساعت 17 تا 19 برگزار خواهد شد، شاعر این مجموعه، سهند آدم عارف نیز حضور دارد.

 

آدم عارف درباره این کتاب، به آنا گفته: “این کتاب ابتدا قرار بود سال ١٣٩١ با نام دیگری و توسط ناشر دیگری منتشر شود که بنا به دلایلی نشد تا دی ماه سال گذشته که قرار شد انتشارات نصیرا آن را منتشر کند. پس چند شعر از سال های ٩١ تا ٩٤ به آن اضافه شد.”

 

آدم عارف درباره انتخاب اسم آن توضیح داده است: “پس از اضافه کردن چند شعر، این نام جدید را روی آن گذاشتم که برگرفته از گزاره‌های یکی از شعرهای کتاب است: غروب پاییزی همچو الاغ می آید/ بی ضربه و تماشا/ عشق نزدیک‌تر از این بیست‌سالگی و هفت‌سالگی و پنجاه‌سالگی‌هاست.”

 

“غروب پاییزی…” در هزارنسخه منتشر شده و در غرفه نشر نصیرا در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از امروز آغاز به کار کرد، قابل تهیه است.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »