اعلام اسامی فیلم‌های اکران نوروزی گروه سینمایی هنر و تجربه 

دو فیلم سینمایی و یک بسته فیلم کوتاه نوروز ۱۴۰3 در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شوند. 

به گزارش روابط‌عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، اکران فیلم‌های نوروزی سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه از ۲۳ اسفندماه به صورت همزمان و با نمایش دو فیلم بلند سینمایی و یک بسته فیلم کوتاه شامل ۵ فیلم آغاز می‌شود.  

بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، فیلم سینمایی «نویسنده مرده است» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی شهاب حسینی و بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته آرش عباسی و با حضور بازیگران خارجی جیمز واگنر و جیا مورا که در کشور آمریکا ساخته شده و جوایز مختلفی از جشنواره‌های خارجی به دست آورده در گروه سینمایی هنر و تجربه به صورت دوبله اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی «عروسک» (قولچاق) به کارگردانی کارگردان فقید سینمای ایران اصغر یوسفی‌نژاد و تهیه‌کنندگی جلیل اکبری‌صحت با حضور بازیگرانی همچون امین حاجی اکبری، وحید شیرازد، ناصر هاشمی، حسن بابازاده، فاطمه اسماعیلی، رضا باقری و فیروز آگلی ساخته شده. داستان این فیلم یک درام اجتماعی است که به زبان آذری و با زیرنویس فارسی اکران خواهد شد.

بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» شامل ۵ فیلم کوتاه به هم‌پیوسته به نام‌های «مورس»،«نفس نکش»،«رویای نیمه‌جان»،«اسپاسم»،«گوشت‌تلخ» به کارگردانی روناک جعفری، میلاد نسیم سبحان، آرمین اعتمادی، صحرا اسداللهی و فرید حاجی در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

هادی حجازی‌فر، صحرا اسداللهی، سامان صفاری، علی باقری، علیرضا مهران، الهه بخشی و مرتضی خانجانی از جمله بازیگران بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» هستند.

مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم‌های نوروزی گروه سینمایی هنر و تجربه طی روزهای ۱۶ الی ۲۳ اسفند برگزار می‌شود و اکران هر سه فیلم ۲۳ اسفند در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه آغاز می‌شود.

امتیاز دهید