نمایش «ستوان آینیشمور» ویژه عکاسان و خبرنگاران اجرا می‌شود

نمایش «ستوان آینیشمور» با طراحی و کارگردانی شکوفه چرخی، روز دوشنبه، ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۲، در یک اجرای ویژه برای عکاسان و خبرنگاران روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش مشاور رسانه‌ای اثر، نمایش «ستوان آینیشمور» به نویسندگی مارتین ‌مک ‌دونا، ترجمه زهرا جواهری، تهیه‌کنندگی فاطمه بامستی و با طراحی و کارگردانی شکوفه چرخی که از ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه رفته است، ساعت ۱۸ روز دوشنبه، ۱۴ اسفندماه سال جاری در یک اجرای ویژه از عکاسان و خبرنگاران میزبانی خواهد کرد.

عکاسان برای هماهنگی به منظور شرکت در اجرای ویژه عکاسان و خبرنگاران نمایش «ستوان آینیشمور» می‌توانند با شماره تماس 09381663794 در ارتباط باشند.

در خلاصه‌داستان این نمایش آمده:«بیایین تو. بیایین تو. دارم بابام رو می‌کُشم!».

در این نمایش امیر عبادی، علی پیله‌ور، امیر زمانی‌فرد، محمد رضایی، نرگس موسوی، افق ایرجی، امیرحسین فهادان، میلاد صفوی و مهدی شاهی به ایفای نقش می‌پردازند.

شکوفه چرخی در یادداشتی کوتاه درباره شخصیت‌های نمایش «ستوان آینیشمور» نوشته: قهرمانان «نقاب‌سیاه» شخصیت‌های خارق العاده‌ای دارند. این شخصیت‌ها مفاهیم عمیق اجتماعی و انتقادات سیاسی را وارد عرصه داستان می‌کنند و با گفت‌وگوهای دوپهلو و طعنه‌آمیز و نیرومند، زبانی خاص به وجود آورده‌اند. زبانی پیش پاافتاده،که با کمک آن می‌توان همه‌چیز را توصیف و بیان کرد.

دیگر عوامل نمایش «ستوان آینیشمور» عبارتند از:

دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: فهیمه حیدری، منشی صحنه: سعیده کامرانی، طراح صحنه: شکوفه چرخی، مدیر صحنه: سینا کثیر و علی بیات، نور و صدا: امیر خسروجردی، طراح گریم: زهرا عادلخانی، مجری گریم: محدثه رازگردانی، طراح لباس: لیلا قزلباش و شکوفه چرخی، دستیار لباس: پیمان عبادی و مهتاب نیکبخت، طراح پوستر و بروشور: مانی محمدیان، تبلیغات فضای مجازی و امور رسانه‌ای: حسن لشنی، رایکا رمضانی، فرزاد ‌جمشیددانایی، عکاسان: آیدا عظیمی و مینا محمدی قاهان، فیلم‌بردار: مجید افشارپور، مشاور حقوقی: راحله قلی‌زاده.

نمایش «ستوان آینیشمور» تا ۲۵ اسفندماه ساعت ۱۸ در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

امتیاز دهید