فراخوان طراحی برند و ارتباطات Red Dot

لینک کوتاه :

به اشتراک بگذارید:

امتیاز دهید

جایزه طراحی برند و ارتباطات Red Dot فراخوان جدید خود را برای سال ۲۰۲۴ منتشر کرده و از علاقمندان دعوت می کند تا با ارسال آثار خلاقانه و ایده های برند در این رقابت شرکت کنند.

به گزارش هنردستان ، پروژه منتخب از طریق رسانه های دیجیتال، سالنامه و موزه های Red Dot در اختیار طیف وسیعی از مخاطبان قرار خواهد گرفت.

این رقابت در دو بخش برگزار می شود:

در بخش “برندها”، شرکت ها از این فرصت برخوردار هستند تا برند خود را به طور کامل ارائه دهند.

در بخش “طراحی ارتباطات” پروژه های فردی در طراحی ارتباطات می توانند در گروه های مختلف شرکت کنند.

بخش «طراحی ارتباطات» برای آثاری مجاز است که بعد از ۱ ژوئیه ۲۰۲۱ منتشر شده یا قبل از ۱ ژوئیه ۲۰۲۴ منتشر خواهند شد و پیش از این نیز در جایزه Red Dot شرکت نکرده باشند. هیچ محدودیتی برای بخش “برندها” وجود ندارد. پروژه هایی که صرفاً جهت شرکت در جایزه Red Dot انجام شده باشند، واجد شرایط شرکت در این رقابت نیستند.

شرکت در جایزه طراحی برند و ارتباطات Red Dot برای آژانس‌ها، طراحان و شرکت‌ها از سراسر جهان آزاد است.

هزینه ثبت نام:

– طراحی ارتباطات

ثبت نام زود هنگام: ۱۹ فوریه – ۱۵ مارس ۲۰۲۴ (۳۰ بهمن تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۲) – ۲۱۵ یورو

ثبت نام عادی: ۱۶ مارس – ۱۷ مه ۲۰۲۴ (۲۶ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) – ۳۳۰ یورو

ثبت نام متاخرین: ۱۸ مه – ۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۹ اردیبهشت تا ۱۸ خرداد ۱۴۰۳) – ۴۳۰ یورو

– برندها

ثبت نام زود هنگام: ۱۹ فوریه – ۱۵ مارس ۲۰۲۴ (۳۰ بهمن تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۲) – ۴۰۰ یورو

ثبت نام عادی: ۱۶ مارس – ۱۷ مه ۲۰۲۴ ( ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) – ۵۰۰ یورو

ثبت نام متاخرین: ۱۸ مه – ۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۹ اردیبهشت تا ۱۸ خرداد ۱۴۰۳) – ۶۰۰ یورو

آخرین مهلت ثبت نام: ۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۸ خرداد ۱۴۰۳)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.