آخرین فرصت برای تماشای «هوش پشه‌ای» در تالار هنر

نمایش  «هوش پشه‌ای» به نویسندگی و کارگردانی سامان کرمی که اسفندماه به روی صحنه رفته به دلیل استقبال مخاطبان یک هفته ی دیگر تمدید شد و از ۱۵ فروردین به مدت یک هفته ساعت ۱۹:۴۵ در تالار هنر به روی صحنه می‌رود.

در این نمایش که مناسب کودکان چهار سال به بالاست، مشاور کارگردان و مجری طرح مینا گلپایگانی است و هنرمندانی چون هوتن شکیبا در نقش هوش مصنوعی، ژاله صامتی و سعید چنگیزیان در تماس تصویری به شکل افتخاری در این نمایش حضور دارند.

بازیگران به ترتیب حروف الفبا عبارتند: الهه اصغری، علی بیکی، فائزه صدر، نفیسه فتحی

و بازیگران نوجوان: ياسين وطن‌خواه، برسام نوری اسکویی.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:

طراح صحنه: مجتبی مهدی، آهنگساز: حسین شعاعی، طراح جلوه‌های نوری و بصری: ولی ثقفی، طراح لباس: نسیم ملکی، طراح گریم: حسین تبریزی، ليلا پريشان، بادی پرکاشن:کیمیا مظفری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز:کیمیا مظفری،گروه کارگردانی: اکرم فرهی، نرگس پروانیا، سپیده شریعت مقدم، عکاس و تیزر:کیانوش سلطانی متین، بهار صلواتچی، موشن و تصاویر ویدئویی: متین بهشتی، مسعود بهشتی، بهار صلواتچی، علی باوفا، طراح پوستر و بروشور:کیانوش سلطانی متین، روابط عمومی:گروه تئاتر کودک ببین؛ ریحانه مطهری، روژین ستاری و روشنک کریمی مترجم زبان اشاره: المیرا پارسا هستند.

در خلاصه نمایش آمده است:

پسری تنها در خانه که وابستگی شدیدی به اینترنت و فضای مجازی دارد و از ارتباطات اجتماعی و عواطف  انسانی دوری می‌کند و سعی دارد مشکلات واقعی و حتی ساده در زندگی را با استفاده از اطلاعات موتور جست‌وجوگر و هوش مصنوعی حل کند اما …

مدت‌زمان اجرای هوش پشه‌ای ۵۰ دقیقه است و هر روز جز شنبه‌ها ساعت ۱۹:۴۵ در تالار هنر به نشانی میدان هفت تیر، مفتح جنوبی، خیابان ورزنده روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تلفن رزرو 09034990285 و 09223932892 یا سایت تیوال به نشانیwww.tiwall.com  اقدام به تهیه بلیت کنند.

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »