آخرین فرصت برای تماشای «هوش پشه‌ای» در تالار هنر

نمایش  «هوش پشه‌ای» به نویسندگی و کارگردانی سامان کرمی که اسفندماه به روی صحنه رفته به دلیل استقبال مخاطبان یک هفته ی دیگر تمدید شد و از ۱۵ فروردین به مدت یک هفته ساعت ۱۹:۴۵ در تالار هنر به روی صحنه می‌رود.

در این نمایش که مناسب کودکان چهار سال به بالاست، مشاور کارگردان و مجری طرح مینا گلپایگانی است و هنرمندانی چون هوتن شکیبا در نقش هوش مصنوعی، ژاله صامتی و سعید چنگیزیان در تماس تصویری به شکل افتخاری در این نمایش حضور دارند.

بازیگران به ترتیب حروف الفبا عبارتند: الهه اصغری، علی بیکی، فائزه صدر، نفیسه فتحی

و بازیگران نوجوان: ياسين وطن‌خواه، برسام نوری اسکویی.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:

طراح صحنه: مجتبی مهدی، آهنگساز: حسین شعاعی، طراح جلوه‌های نوری و بصری: ولی ثقفی، طراح لباس: نسیم ملکی، طراح گریم: حسین تبریزی، ليلا پريشان، بادی پرکاشن:کیمیا مظفری، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز:کیمیا مظفری،گروه کارگردانی: اکرم فرهی، نرگس پروانیا، سپیده شریعت مقدم، عکاس و تیزر:کیانوش سلطانی متین، بهار صلواتچی، موشن و تصاویر ویدئویی: متین بهشتی، مسعود بهشتی، بهار صلواتچی، علی باوفا، طراح پوستر و بروشور:کیانوش سلطانی متین، روابط عمومی:گروه تئاتر کودک ببین؛ ریحانه مطهری، روژین ستاری و روشنک کریمی مترجم زبان اشاره: المیرا پارسا هستند.

در خلاصه نمایش آمده است:

پسری تنها در خانه که وابستگی شدیدی به اینترنت و فضای مجازی دارد و از ارتباطات اجتماعی و عواطف  انسانی دوری می‌کند و سعی دارد مشکلات واقعی و حتی ساده در زندگی را با استفاده از اطلاعات موتور جست‌وجوگر و هوش مصنوعی حل کند اما …

مدت‌زمان اجرای هوش پشه‌ای ۵۰ دقیقه است و هر روز جز شنبه‌ها ساعت ۱۹:۴۵ در تالار هنر به نشانی میدان هفت تیر، مفتح جنوبی، خیابان ورزنده روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تلفن رزرو 09034990285 و 09223932892 یا سایت تیوال به نشانیwww.tiwall.com  اقدام به تهیه بلیت کنند.

امتیاز دهید
هنرهای تجسمی

«آبی» افتتاح می‌شود

نمایشگاه انفرادی «آبی» شامل آثار شهرزاد لک جمعه آینده افتتاح می‌شود. به گزارش هنردستان ،  نمایشگاه انفرادی «آبی» با آثاری از شهرزاد لک روز جمعه،

ادامه مطلب »