درگذشت «رضا داوودنژاد»، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در ۴۴ سالگی

رضا داوودنژاد، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران، روز سیزدهم فروردین‌ماه، در سن ۴۴ سالگی درگذشت.

به گزارش سایت هنردستان، رضا داوودنژاد بازیگر سینمای ایران که از چندماه پیش درگیر عفونت خونی شده بود، طی یک ماه اخیر در بیمارستان نمازی شیراز بستری بود و روز گذشته در سن ۴۴ سالگی چشم از جهان فرو بست.

رسانه‌ها چندی پیش خبری منتشر کرده بودند مبنی بر این‌که رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون بر اثر عوارض ناشی از پیوند کبد که چند سال پیش انجام داده بود در بیمارستان بستری شده است.

علی‌رضا داوودنژاد،کارگردان سینما و پدر این بازیگر نیز گفته بود حال او وخیم نیست، او عفونت خون دارد و پزشکان در تلاشند آنتی‌بیوتیک مناسب را پیدا کنند تا او را درمان کنند.

رضا داوودنژاد فعالیتش در سینما را از دوران کودکی و با فیلم «بی‌پناه» شروع کرده بود. او طی سال‌ها فعالیت در سینما و تلویزیون، در فیلم‌های نظیر «مصائب شیرین»،«مرهم»،«خیابان‌های آرام»،«هَوو»،«لامینور»،«بی‌رویا»،«کلاس هنرپیشگی» و «بچه‌های بد» ایفای نقش کرده بود. داوودنژاد در سریال‌های پرتماشاگر و خاطره‌انگیزی مثل ««پشت کنکوری‌ها»،«باغچه مینو»،«زندگی به شرط خنده»،«نون و ریحون» و «متهم گریخت» نیز مقابل دوربین رفته بود.

سایت هنردستان، درگذشت این هنرمند محبوب و ارزشمند را به جامعه‌ی سینمایی و خانواده‌ی مرحوم داوودنژاد تسلیت می‌گوید و آرزوی صبر و آرامش برای بازماندگانش دارد.

5/5 - (1 امتیاز)