کارگاه‌ آموزشی «خانه، جز خانه» در خانه هنرمندان ایران

کارگاه‌ آموزشی «خانه، جز خانه» به همت مجموعه «خانه بابک»، اردیبهشت و خردادماه در خانه‌ هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

کارگاه «خانه، جز خانه» در دو بخش نظری و عملی با تلاشی برای «فهم چیستی معماری حوزه فرهنگی ایران» و تنیدن این فهم به جان و پیکره‌ی معماری، تحت نظر بابک عبدالغفاری، معمار، و همیاری پارسا موثقی برگزار می‌شود.

این کارگاه از ششم اردیبهشت‌ تا ۳۱ خردادماه از ساعت ۹صبح تا ۱۷:۳۰ به مدت ۱۰ جلسه برپا خواهد شد. این جلسات در چارچوبی شش‌گانه و در انطباق با مسائل طرح شده با سخنرانانی الناز نجفی پژوهشگر منظر فرهنگی ایران، حمیدرضا شعیری پژوهشگر نشانه-معناشناسی، مهرو موسوی پژوهشگر تاریخ هنر ایران انستیتو ماکس پلانک، لیلا اردبیلی پژوهشگر حوزه انسان‌شناسی و زبان‌شناختی، ایمان افسریان نقاش و سردبیر نشریه حرفه: هنرمند، پویا آریان‌پور نقاش و مجسمه‌ساز همراه خواهد بود.

دانشجویان و دانش‌آموختگان معماری، معماران و فعالین سایر حوزه‌های طراحی با تسلط نسبی بر نرم‌افزارهای ترسیم، مدلسازی و ارائه می‌توانند در این کارگاه ثبت‌نام کنند.

کارگاه، ۲۶ فروردین در خانه‌هنرمندان ایران، از طریق نشستِ «خانه، جز خانه» تشریح شده و این رویداد با پرسش و پاسخ به پایان خواهد رسید.

علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه می‌توانند به شماره ۰۹۰۳۸۵۸۲۰۴۰ در تلگرام پیام ارسال کرده و همچنین برای کسب اطلاعات بیش‌تر به صفحه اینستاگرام babakabdolghafarii@ یا سایت  www.babakabdolghafari.com مراجعه کنند.

امتیاز دهید