پوستر نمایش «انگشتر اسرارآمیز» رونمایی شد

پوستر نمایش «انگشتر اسرارآمیز» به کارگردانی میثم یوسفی که از دوم اردیبهشت‌ماه اجرای عمومی خود را در تالار هنر آغاز می‌کند، رونمایی شد.

به گزارش روابط‌عمومی این نمایش، از پوستر نمایش کودک و نوجوان «انگشتر اسرارآمیز» با طراحی عماد سالکی و احسان نقابت در آستانه آغاز اجرای عمومی این نمایش رونمایی شد. نمایش «انگشتر اسرارآمیز» نوشته آتسا شاملو به کارگردانی میثم یوسفی است که از دوم اردیبهشت‌ماه در تالار هنر روی صحنه می‌رود و پیش‌فروش بلیت این نمایش از 15 فروردین‌ماه در سایت تیوال آغاز شده است.

نمایش انگشتر اسرارآمیز که بر اساس «دوازده ماه سال» ساموئل مارشاک توسط آتسا شاملو نوشته شده، روایتگر زندگی شاهزاده‌ای است که شب تولد او مصادف با یلداست و شاهزاده دستور می‌دهد هر کس یک سبد گل پامچال بهاری برایش بیاورد. او هم در ازای آن یک سبد سکه طلا به عنوان جایزه خواهد داد. بهار دخترک داستان هم به اصرار خانوم‌جون و یدونه به جنگل می‌رود تا گل پامچال بهاری پیدا کند، وگرنه حق برگشت به خانه را نخواهد داشت و در ادامه اتفاق‌های اسرارآمیزی برای او رخ می‌دهد.

در این نمایش به کارگردانی میثم یوسفی بازیگرانی و بازی‌دهندگان عروسک، چون ناصر احمدی‌فر، عاطفه بحرالعلوم طباطبایی، مریم خاکسار تهرانی، محسن قصری، مینا مقامی‌زاده و شراره یوسفی حضور دارند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: طراح و سازنده عروسک: علی پاکدست و مریم اقبالی، آهنگساز: رامین کهن، شعر: آزاده فرهنگیان، طراح صحنه: سینا ییلاق‌بیگی، طراح لباس: آناهیتا کاشف، خیاطی و دوخت لباس: رویا خاکسار تهرانی، طراح گریم: حسین تبریزی، دستیار کارگردان: دانیال کمانکش، دستیار دوم کارگردان و اتاق فرمان: کیمیا مظفری و ستاره سلطانی، طراح پوستر و اقلام تبلیغاتی: عماد سالکی و احسان نقابت، ساخت تیزر و موشن گرافیک: مهران گل‌محمدی، عکاس: اختر تاجیک و شهراد اطهری، تولید محتوا و پادکست: فاطمه امیدالله، روابط‌عمومی: مینا بهرامی تبار، گروه هنری صفیر و گروه تئاتر نارنجی.

نمایش «انگشتر اسرارآمیز» از دوم اردیبهشت‌ماه از ساعت 19:45 در تالار هنر روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت‌های تیوال و گیشه تئاتر نسبت به خرید بلیت اقدام کنند. همچنین شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۶۶۱۶۶ جهت رزرو و هماهنگی آماده پاسخگویی است.

امتیاز دهید