کنسرت گروه تنبور نوازان واله در فرهنگسرای ارسباران

هنردستان: “گروه تنبور نوازان واله” به سرپرستی حیدر کاکى 22 اردیبهشت ساعت21 در فرهنگسرای ارسباران به اجرای کنسرت پردازند.

 

به گزارش هنردستان به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران ، این کنسرت در دو بخش با همراهی مریم شهبازى ( هم خوان)، مریم صمدى، عباس منصورى، على اصغر منصورى نیا، زهره کرمى، فاطمه کارآمد، صادق میرزایى، پروا کارخانه، هنگامه امامى پرى، فاطمه غلامى(تنبور)، هادى نجفى ( تارباس)،کیوان شاه طاهرى ( دف)، همایون کاکى ( کمانچه و تنبک)  برگزار می‌شود.

بخش اول این برنامه به “دو نوازی تنبور و تمبک”  حیدرکاکی و فرزندش همایون کاکی ، بخش دوم به اجرای “گروه تنبور نوازان واله” اختصاص دارد.  

 

همچنین قطعاتی که در بخش دونوازی در فضای مقام‌های” ساروخانی “،”خانه میری”، “سحری” و با اشاره‌هایی به “قطار” و در نهایت قطعاتی درمقام” شاخوشینی” و اشتراکات آن با “چهارگاه” اجرا می‌شود. این بخش بر اساس بداهه پردازی در “ته رز”های کهن تنبور وبا بهره گیری از روند ملودیک وریتمیک این موسیقی به اجرا در می‌آید .  بخش دوم نیزگروه نوازی تنبور نوازان واله ، آثاری از استاد علی اکبر مرادی با نام (مهجوری – فراق – وداع) و مقام بایه بایه و آهنگ قدیمی باده نوشان با تنظیم حیدر کاکی و مقام‌های گل و خاک جلوشاهی، سحری و سوار سوار اجرا می‌شود .

 

درآمد حاصل از  این کنسرت صرف کمک به ساخت فرهنگسرای تنبور استاد علی اکبر مرادی در کرمانشاه  می‌شود .

 

تهیه بلیط در سایت ایران کنسرتwww.iranconcert.com  امکان پذیراست .

 

علاقه مندان برای حضور در برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان دکتر علی شریعتی، بالاتر از پل سید خندان ،خیابان جلفا مراجعه و با شماره‌های20- 22872818تماس بگیرند.

 

منبع: هنرآنلاین

امتیاز دهید
فیلم کوتاه

«تونل» در ایتالیا

فیلم کوتاه «تونل» به نویسندگی و کارگردانی کیارش حقگو در اولین حضور جهانی خود به جشنواره بین المللی تور ایتالیا راه پیدا کرد. به گزارش

ادامه مطلب »