فراخوان رقابت کارت پستال ShinHan

“آینده من با هوش مصنوعی: ساختن فردای روشن تر” موضوع رقابت مسابقه هنری کارت پستال ShinHan است.

به گزارش هنردستان ، این رویداد شرکت‌کنندگان را تشویق می‌کند تا خلاقانه در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به طور هماهنگ در فعالیت‌های هنری ادغام شود، فکر کنند، که هم احتمالات و هم چالش‌های ناشی از پیشرفت‌های فناوری در خلاقیت را منعکس می‌کند.

این مسابقه برای شرکت کنندگان جهانی بین ۴ تا ۱۸ سال باز است، این مسابقه بستری را برای استعدادهای نوظهور ارائه می دهد تا تفاسیر هنری خود را از طریق یک بوم به اندازه کارت پستال به نمایش بگذارند.

این مسابقه نه تنها مهارت‌های فنی و ظرفیت‌های تخیلی هنرمندان جوان را برجسته می‌کند، بلکه به عنوان بازتابی از افکار آنها در مورد رابطه در حال تکامل بین فناوری و خلاقیت انسان عمل می‌کند. هدف ShinHan Art Materials با تمرکز بر تأثیر هوش مصنوعی بر دنیای هنری، ایجاد گفت‌وگو در مورد آینده هنر و نوآوری است و ذهن‌های جوان را در یک گفتگوی جهانی در مورد پتانسیل هوش مصنوعی برای تقویت و تغییر بیان خلاقانه درگیر می‌کند.

شرکت در این رویداد رایگان است.

جایزه:

این مسابقه طیفی از جوایز را در رده های سنی مختلف ارائه می دهد.

برنده جایزه بزرگ ۲۰۰۰ دلار آمریکا دریافت خواهد کرد؛ همچنین جوایز نفر اول ۶۰۰ دلار آمریکا برای شرکت کنندگان ۱۶ تا ۱۸ ساله، ۴۰۰ دلار آمریکا برای سنین ۱۳ تا ۱۵ سال و ۲۰۰ دلار آمریکا برای سنین ۷ تا ۱۲ و ۴ تا ۶ سال در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، هشت جایزه برای مقام دوم هر کدام ۱۰۰ دلار آمریکا و هشت جایزه مقام سوم شامل مواد هنری از هنر ShinHan وجود دارد.

مهلت ثبت نام: ۳۱ می ۲۰۲۴ (۱۱ خرداد ۱۴۰۳)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

امتیاز دهید
ادبیات خارجی

فراخوان شعر Winchester 2024

فراخوان شعر Winchester 2024منتشر شد . به گزارش هنردستان ، جشنواره شعر Winchester واقع در انگلستان از تمامی شاعران سراسر دنیا دعوت می کند تا

ادامه مطلب »